Care sunt provocările de management în diverse funcții ale afacerii?

Care sunt provocarile de management in diverse functii ale afacerii?

Există numeroase provocări cu care se confruntă afacerile de pe piața actuală, aceasta fiind într-o continuă schimbare și orientată spre globalizare. Una dintre cele mai importante chestiuni este gestionarea eficientă a funcțiilor într-o afacere, fără să se recurgă la micromanagement, să existe întârzieri sau conflicte interne. O soluție ar putea fi integrarea acestor funcții într-un plan de management. Numai că există multe școli unde pot fi însușite cunoștințe la acest capitol.

Pentru început, trebuie să puteți identifica principalele provocări de management în diverse funcții ale unei întreprinderi. Alex Writing, autor la smallbusiness.chron.com, remarcă trei dintre acestea.

Master Data Management
Toate informațiile gestionate de către o companie converg către un punct în care acestea sunt prelucrate, distribuite sau arhivate. O provocare majoră pentru managementul afacerilor este gestionarea acestor date. Odată cu apariția planificării resurselor întreprinderii, datele companiei pot fi acum stocate și accesate la nivel central de către toate departamentele. Dilema apare atunci când trebuie decis cine ar trebui să aibă acces și la care date. De asemenea, trebuie să fie stabilită o limită de acces pentru fiecare departament și o modalitate prin care datele sunt gestionate, stocate și ușor de căutat, așa încât acestea să poată fi accesate cât mai rapid și mai eficient posibil de către oricine.

Managementul lanţului de aprovizionare
O altă provocare pentru management în cadrul funcțiilor unei întreprinderi este gestionarea lanțului de aprovizionare. Odată cu creșterea externalizării și a globalizării, gestionarea fluxului de bunuri și materii prime, precum și a produselor finite, afacerile se pot extinde acum la mii de kilometri, pe zeci de fusuri orare și depășesc numeroase bariere lingvistice. Aceasta este o provocare serioasă, având în vedere că, într-o mare măsură, condiționează menținerea afacerii pe linia de plutire. Întrebarea principală se referă la modul în care managementul se poate asigura că resursele esențiale ajung eficient acolo unde sunt este nevoie de ele. În același timp, trebuie să fie luată în calcul și gestionarea operațiunilor zilnice ale afacerii.

Managementul capitalului uman
A treia provocare de management cu care se confruntă companiile este ideea managementului capitalului uman, cunoscut și sub denumirea de resurse umane. În prezent, operațiunile unei întreprinderi pot ajunge în diferite țări și zone geografice. Provocarea este să poată satisface nevoile lucrătorilor din China la fel de eficient precum și nevoile muncitorilor din Los Angeles sau Minnesota. Mai mult decât atât, trebuie să fie găsită o modalitate prin care se poate răspunde nevoilor acestor angajați și, în același timp, să se beneficieze de abilitățile și talentele lor pentru a menține buna funcționare a afacerii.

Identificarea acestor provocări este un obstacol constant cu care se confruntă multe organizații și care, probabil, nu va dispărea prea curând.