Cum să crești și să dezvolți un brand local: povestea Eladerm

Cum să crești și să dezvolți un brand local: povestea Eladerm

Emanuel Lazăr este antreprenorul-farmacist din spatele brandului autohton Eladerm, care pune pe piața din România produse dermato-cosmetice fabricate într-un laborator din Alba Iulia. Am vorbit cu creatorul acestui brand românesc aflat în plină dezvoltare și am aflat că își propune ca în viitor fiecare român să-și găsească un produs Eladerm potrivit lui.

Povestea afacerii sale a început în momentul în care, lucrând în farmacie, a descoperit o cerere mare pentru creme cu efect emolient: „La început, utilizam o cremă a unui alt producător, în care încorporam diverși activi și vitamine. Această cremă s-a retras de pe piață, iar noi am rămas fără baza de unguent utilizată. Acesta a fost momentul în care m-am decis să încep cercetarea pentru a crea o primă bază de cremă. Ulterior, am dezvoltat gama Eladerm, care acoperă mai multe necesități ale pielii”.

Primii doi ani au fost de căutări, ceea ce a însemnat, în mare parte, generarea și stabilizarea rețetelor, punerea pe piață a produselor, cu analize și documentație, stabilirea fluxului tehnologic și implementarea acestuia. Pentru antreprenor, cele mai mari dificultăți au rămas, însă, generarea de rețete (cercetarea) și, ulterior, desfacerea.

A ales produsele dermato-cosmetice, deoarece, fiind de profesie farmacist, a considerat că aceasta este nișa cea mai potrivită, produsele dermato-comestice situându-se la granița dintre medicament și produs cosmetic.

Citeşte şi Madi Rădulescu, MMM Consulting: “Proiectele colaborative vor fi tot mai prezente în piața de training”

  •  
  •  
  •  
  •  
  •