George Agafiței se alătură brandului Valoria

George Agafiței se alătură brandului Valoria

Cu o experiență de peste 20 de ani în susținerea dezvoltării potențialului echipelor și cu o educație formală în psihologie și administrarea afacerii, cu accent pe dezvoltarea leadershipului și a modelelor de afaceri, George Agafiței se alătură brandului Valoria.

George a parcurs diverse stagii de pregătire în România, Elveția și Olanda. Este acreditat în utilizarea profilului Emergenetics® și a simulării de afaceri DiG (Discovery-Innovation-Growth). Timp de aproape 10 ani a condus echipe de HR în companii mari din sectorul financiar-bancar, media și consultanță, iar din 2006 lucrează pe cont propriu, ca freelancer.

„Am decis să mă asociez brandului Valoria pentru principiile, direcțiile și valorile comune împărtășite. Am mare încredere în oamenii care formează echipa pentru profesionalismul lor și îmi place mult spiritul lor. Vreau să aduc experiență și multe idei de dezvoltare a soluțiilor pentru clienții Valoria”, spune George Agafiței, Strategy Designer & Innovation Catalyst.

Segmentele de clienți cu care lucrează George sunt formate din companii mari din telecom, banking, asigurări, leasing, spare-parts distribution, pharma, manufacturing, e-commerce, firme antreprenoriale (mai ales din domeniul serviciilor) și ONG-uri – mai ales cele care sprijină antreprenoriatul.

Pentru companiile mari, George realizează programe de devoltare a abilităților de leadership, comunicare, time management, de transformare a perspectivelor sau seturilor mentale – de la creativitate și inovație, la strategie și coaching – sau de trecere la nivelul eficient de colaborare între membrii echipei.

George sprijină dezvoltarea afacerii clienților săi din segmentul antreprenorial, prin catalizarea punctelor tari ale antreprenorului și însoțind execuția strategiei cu centrare pe client. De asemenea, George sprijină dezvoltarea antreprenoriatului românesc în calitate de formator și mentor în cadrul Fundației Romanian Business Leaders.

„George aduce clienților o experiență de business valoroasă, claritate și structură, înțelegerea profundă a mecanismelor organizaționale, precum și a mecanismelor inovației în cadrul companiilor multinaționale sau antreprenoriale. Sunt încântată că a fost de acord să se alăture brandului Valoria și vom dezvolta împreună programe care să ne diferențieze și mai mult în piața de training, consultanță și coaching”, spune Elena Badea, Managing Partner Valoria.

Citeşte şi Aurelia Costache, noul lider al departamentului de Asistență în afaceri EY România

  •  
  •  
  •  
  •  
  •