Tendințe și previziuni pentru 2018 (management, HoReCa, Real Estate și banking)

Tendinte si previziuni pentru 2018 (management, HoReCa, Real Estate si banking)

Pe lângă bilanțurile anului care tocmai s-a încheiat, este oportun să aducem în discuție și previziunile pentru anul curent. Cu această ocazie, am întrebat mai mulți specialiști în diverse domenii de activitate (marketing, Customer Experience, vânzări, training, HR, management, HoReCa, Real Estate sau banking) care sunt anticipările lor și la ce tendințe ar trebui să vă așteptați în acest an.

Vedeți care sunt anticipările și din punct de vedere antreprenorial aici și aici. Ar putea să vă intereseze și tendințele în Customer Experience, vânzări, marketing și comunicare.

Calin Cavaleru, Managing Partner, HTDI ConsultCălin Cavaleru, Managing Partner, HTDI Consult

Tendințe în management, 2018

Managerii mai harnici, care își doresc, în afară de atingerea obiectivelor, și un pic de viață personală, par să abordeze businessul în 2018:

  • mai strategic – se uită spre obiective pe termen mediu și lung, optimizează organigramele în sens logic, folosesc cu înțelepciune resursele, dezvoltă proiectele strict necesare folosind oameni pricepuți, eventual, din afara organizației;
  • cu mai multă atenție la procesele-cheie cele care aduc clienții în curte, îi mențin fericiți, le rezolvă îngrijorările specifice;
  • cu privirea spre exteriorul organizației mai mult decât spre înăuntru, unde găsesc soluții să delege stingerea micilor incendii care apar oricum;
  • preocupați să îmbunătățească cultura organizațională, nu neapărat prin inițiative cât mai ghidușe de tip gaming, training cu ghicitoarele în tarot sau team building culinar;
  • cu ochii pe progresele de etapă ale echipelor de proiect și ale departamentelor vitale.