Lorand Balint este noul Managing Director Leo Burnett

Lorand BalintÎncepând cu luna mai 2013, Lorand Balint a devenit Managing Director al agenției de publicitate Leo Burnett & Target, parte a grupului Leo Burnett. În calitatea de lider al echipei Leo Burnett, Lorand Balint va avea ca obiectiv central dezvoltarea strategiei de creștere a agenției și consolidarea businessului pe noi trenduri de comunicare.

“Cunosc foarte bine echipa Leo Burnett alături de care am trecut prin momente extraordinare, de aceea am și primit cu mare bucurie propunerea de a prelua conducerea agenției. Leo Burnett este un brand foarte puternic, cu un renume de necontestat, căruia vrem să îi facem cinste pe mai departe. Împreună cu echipa, provocarea principală este să continuăm să ne reinventăm, să fim mereu cu un pas înainte, să răspundem noilor realități ale pieței și nevoilor clienților noștri.” a declarat Lorand Balint.

În noul său rol, Lorand se va concentra pe dezvoltarea businessului, concentrându-se cu precădere pe zona de new business și creșterea performanțelor agenției pe noi segmente de comunicare, atât pe plan creativ, cât și strategic, coordonarea departamentelor agenției și consolidarea relației cu clienții actuali.

„Ne știm de ani buni, Boți (Lorand) fiind alături de agenția noastră de mai bine de 10 ani, și parte din cultura și spiritul Leo. Sunt foarte multe lucruri care îl recomandă pe Boti pentru a fi liderul Leo Burnett, de la implicarea în proiecte internaționale de anvergură, gândirea strategică și orientată spre business la pasiunea lui pentru publicitate și tăria de caracter. Sunt foarte încrezător că vom reuși cu succes tot ce ne-am propus împreună.” a adăugat Ștefan Iordache.

Lorand Balint are 13 ani de experienţă în publicitate și comunicare, debutând în publicitate în 2000 în cadrul agenției BBDO ca Strategic Planner, pentru ca ulterior să se alăture echipei Leo Burnett. În cadrul Leo Burnett & Target, Lorand a preluat în timp responsabilități profesionale şi manageriale tot mai mari, beneficiind de experiență acumulată în proiecte pe piețe multiple și ocupând, pe rând, poziția de Regional Communications Manager Balkans, Regional Communications Manager Europe, Global Communications Manager, Regional Communications Sub-Saharian Africa, Group Communications Director Balkans, Head of Brand Communication, Global Communications Director și Chief Digital Officer.