Moș Crăciun valorează de 20 de ori mai mult decât Apple

Moș Crăciun valorează de 20 de ori mai mult decât Apple

Cabinetul Brand Finance, specializat în valorizarea mărcilor, a încercat să estimeze cât valorează Moș Crăciun, potrivit curademiere.ro.

santa clause

Cel mai celebru personaj fictiv din lume, valorează 1,6 trilioane de dolari, de 20 de ori mai mult decât valoarea pe bursă a mărcii Apple (87,3 miliarde de dolari).

Toate mărcile din lume visează să fie transportate în desagă lui Moș Crăciun. Bunul moș, care se pregătește să livreze cele mai noi produse ale mărcilor de succes sub brad, valorează în realitate mult mai mult decât fiecare dintre aceste mărci.

Cât despre compania care a lansat identitatea vizuală a lui Moș Crăciun încă de la începutul secolului al 19-lea, trebuie spus că această a rămas în urmă: marca Coca Cola valorează pe bursă mult mai puțin decât Moș Crăciun.

Moș Crăciun este prezent de sute de ani în casele oamenilor, în perioadă sărbătorilor. Moșul a fost văzut sub diferite înfățișări apărând cel mai des în haine verzi, roșii sau aurii. Când a început să facă parte din campaniile Coca Cola, Moș Crăciun a căpătat o identitate vizuală mai consistență. Nu există marca în lume care să poată rivaliza cu Moș Crăciun.

Iar acesta devine în fiecare decembrie un ambasador extrem de profitabil pentru mii de firme de pe mapamond.

Citește articolul integral aici