Știri

  • Pfizer a numit o româncă în funcția de Compliance Lead pentru Europa de Vest Pfizer a numit o romanca in functia de Compliance Lead pentru Europa de Vest

    Într-un comunicat, transmis agențiilor de presă, Pfizer anunță că, de la începutul acestei veri, Nadia Comănescu a preluat funcția de Regional Compliance Lead pentru Europa de Vest. Ea va coordona, de la Londra, implementarea programului de Compliance (conformitate cu legislația […]

  • Managerii estimează o creștere accentuată în comerțul cu amănuntul Managerii estimeaza o createre accentuata in comertul cu amanuntul

    Conform ultimului raport publicat de către Institutul Național de Statistică (INS), în perioada iulie – septembrie 2017 se preconizează o evoluție a activității economice. Cea mai accentuată creștere se va înregistra la cifra de afaceri în comerțul cu amănuntul, urmată […]

  • Directorul de Comunicare al ING Bank pleacă din companie Directorul de Comunicare al ING pleaca din companie

    ING a anunțat că, începând cu data de 7 august 2017, Iosefina Frolu, Director de Comunicare, pleacă din companie. Iosefina Frolu s-a alăturat ING în 2006, în rolul de Director de Marketing & Comunicare al ING Wholesale Banking, divizia pentru […]

  • Adina Gurgu este noul Chief Technology Officer al TotalSoft   Adina Gurgu este noul Chief Technology Officer al TotalSoft  

    TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de ERP și soluții financiare la nivel internațional, parte a companiei inovatoare Logo Yazılım A.Ş (Logo), anunță numirea Adinei Gurgu în funcția de Chief Technology Officer (CTO), începând cu luna august. Aceasta va […]

  • Work Service Group preia 80% din Grupul APT: care sunt termenii tranzacției Work Service Group preia 80% din Grupul APT: care sunt termenii tranzactiei

    În cadrul unei conferințe susținută de către Sorina Donisa, CEO APT, și Wojciech Mora, reprezentantul Work Service în România, a fost anunțată semnarea unui contract de vânzare a 80% din acțiunile APT către Work Service Group, unul dintre cei mai […]

  • Sabine Spielrein a fost numită Director de Audit al GEFCO Sabine Spielrein a fost numita Director de Audit al GEFCO

    Grupul GEFCO, jucător global în logistica industrială și lider european în logistica automobilelor, o numește pe Sabine Spielrein în funcția de Director de audit intern în cadrul grupului. Ea va raporta către Luc Nadal, Președintele Consiliului de Administrație. Deținând anterior […]

Management

  • Iată unde greșiți în marketingul prin e-mail Iata unde gresiti in marketingul prin e-mail

    Marketingul prin e-mail rămâne cea mai eficientă metodă de marketing de conținut, dacă știți cum să-l utilizați corect. Chiar dacă mulți sunt de acord cu faptul că trebuie să se implice mai mult într-o strategie de maximizare a răspunsurilor prin […]

  • Game of Thrones, lecții de negociere din episodul „Dreptatea reginei” Game of Thrones, lectii de negociere din episodul „Dreptatea reginei”

    Celebrul serial Game of Thrones este mai mult decât o dramă fantastică epică (și sângeroasă). Este o broșură complexă despre viață, familie și relații, inclusiv despre dinamica de la locul de muncă și strategii în afaceri. În fiecare săptămână, levo.com recapitulează […]

  • [E-book gratuit] Marketingul, printre noile abilități ale HR-ului [E-book gratuit] - marketingul printre noile abilitati ale hr-ului

    Vrând-nevrând, funcțiunea de HR trebuie să-și lărgească aria de competențe. I-o impune piața forței de muncă, diversitatea și specificitatea ei. I-o cere CEO-ul, i-o impune propriul standard de profesionalism… În acest ebook, HR-ii vor găsi soluții și idei pentru dezvoltarea […]

  • Nivelurile manageriale și abilitățile specifice Nivelurile manageriale si abilitați specifice

    Dacă aria responsabilităților manageriale este clar definită în fișa postului, este important să identificăm și abilitățile de care un manager are nevoie, odată cu înaintarea pe nivelurile manageriale și schimbarea activităților pe care le coordonează. Citește și: Promovarea nu este linia […]

  • Stiluri de leadership Stiluri de leadership

    Există diferite tipuri de stiluri de leadership, fiecare cu avantajele și dezavantajele lui. Cultura și obiectivele unei organizații determină stilul de conducere care se potrivește cel mai bine în mediul respectiv. În unele companii, există mai multe stiluri de leadership, […]

  • Cum să conduci și introvertiți și extrovertiți, în același timp? In calitate de manager, obiectivul tau este ca toti angajatii sa munceasca la nivelul lor maximum de energie, eficienta si motivatie.

    În calitate de manager, obiectivul tău este ca toți angajații să muncească la nivelul lor maximum de energie, eficiență și motivație. Ceea ce poate fi o provocare atunci când este vorba despre a conduce o echipă formată din persoane introvertite […]

Antreprenoriat

  • O franciză, vă rog! La pachet! O franciza, va rog! La pachet!

    Chiar dacă nu ești amator de cafea, atunci când treci pe lângă un local de-al lor este foarte greu să nu întorci capul sau chiar să te întorci din drum. Până la urmă, așa a început și povestea cu cafeaua […]

  • Cum au reacționat afacerile mici la evenimentele recente din Charlottesville, SUA Cum au reactionat afacerile mici la evenimentele din Charlottesville: intre branding si atitudine sociala

    Nu suntem în măsură să analizăm critic și obiectiv evenimentele din ultimele zile care au loc în Charlottesville, Virginia, SUA, în urma cărora un protestar și-a pierdut viața, iar alți zeci au fost răniți. Există, totuși, un aspect important care […]

  • Care sunt provocările de management în diverse funcții ale afacerii? Care sunt provocarile de management in diverse functii ale afacerii?

    Există numeroase provocări cu care se confruntă afacerile de pe piața actuală, aceasta fiind într-o continuă schimbare și orientată spre globalizare. Una dintre cele mai importante chestiuni este gestionarea eficientă a funcțiilor într-o afacere, fără să se recurgă la micromanagement, să existe […]

  • Franciza care încurajează networking-ul ca sport de contact Franciza care promoveaza networking-ul ca sport de contact

    În prezent, franciza este cea mai bună soluție pentru deschiderea unei afaceri. Dacă reușești să închei un contract cu un brand renumit, îți crești rata de succes la 50%. Cu toate acestea, nu trebuie să te relaxezi, pentru că devenind […]

  • Dacă vor performanță, liderii trebuie să mănânce ultimii Daca vor performanta, liderii trebuie sa manance ultimii

    Mai multe evenimente petrecute de curând au stat la baza apariției acestui articol. Recent, toată presa relata despre un schimb de replici tăioase între Mark Zuckerberg și Elon Musk, cu privire la inteligența artificială (AI). Ulterior, Facebook a renunțat la aplicațiile de […]

  • Empatia – cele mai bune idei încep cu papucii celuilalt Secretul productivității pentru angajații Apple și Google

    Empatia nu este doar un concept care duce cu gândul la responsabilitate socială, înseamnă și business construit deștept. Un raport global al empatiei indică faptul că cele mai bune companii sunt și cele mai empatice. Când proiectezi produse sau servicii conform […]

Idei & Resurse

  • 5 exerciții pentru a vă consolida abilitățile de gândire critică 5 exercitii pentru a va consolida abilitatile de gandire critica

    Gândirea critică este importantă la locul de muncă, deoarece se aplică în toate nivelurile unei organizații, dar mai ales pentru antreprenori și manageri, care se găsesc deseori în postura de a lua decizii și de a rezolva problemele inerente domeniului […]

  • Roboții și inteligența artificială vor înlocui factorul uman? Robotii si inteligenta artificiala vor inlocui factorul uman?

    Cu câțiva ani în urmă, abia începeam să luăm în calcul faptul că roboții și inteligența artificială (AI) ar putea intra în sfera uzualului și a normalității.  În prezent, AI are potențialul de a se infiltra pe orice piață verticală, adică acele […]

  • Cursuri online, pentru interacțiuni offline Cursuri online, pentru interactiuni offline

    Atunci când întâlnim oameni carismatici, de cele mai multe ori, presupunem că au fost destul de norocoși să se aleagă cu o personalitate extrovertită înnăscută. Adevărul este că, de fapt, abilitățile interpersonale pot fi dobândite și îmbunătățite prin diverse metode, […]

  • Pe cine urmărim pe Instagram, pentru a ne dezvolta în carieră

    Poate fi greu de crezut, dar Instagram este mai mult decât un loc în care postăm selfie-uri și meme-uri amuzante sau urmărim vacanțele celebrităților. De fapt, vă poate inspira să dați următoarea lovitură în carieră. Contează foarte mult pe cine […]

  • Călătoriile trebuie să fie o parte esențială în construirea unei afacerii Calatoriile trebuie sa fie o parte esentiala in construirea unei afacerii

    La prima vedere, călătoriile frecvente, atunci când abia îți contruiești afacerea, ar putea să pară o decizie nechibzuită. Dar îți vine să crezi că, de fapt, îți poți îmbunătăți afacerea acceptându-ți, în același timp, și spiritul de călător? Amar Hussain, antreprenor […]

  • 5 secrete pentru menținerea echilibrului dintre carieră și viață personală 5 secrete pentru mentinerea echilibrului dintre cariera si viata

    Nu de puține ori am semnalat prin articolele noastre care sunt problemele cu care ar putea să se confrunte un workaholic. Din ele, reieșea că este foarte important să găsești un loc de muncă care să-ți permită să menții acel […]

Maniere în afaceri

  • Franciza care încurajează networking-ul ca sport de contact Franciza care promoveaza networking-ul ca sport de contact

    În prezent, franciza este cea mai bună soluție pentru deschiderea unei afaceri. Dacă reușești să închei un contract cu un brand renumit, îți crești rata de succes la 50%. Cu toate acestea, nu trebuie să te relaxezi, pentru că devenind […]

  • Colegul care comandă prânzul pentru ceilalți are la dispoziție o aplicatie și un premiu hipMenu aduce la Bucuresti o aplicatie care se concentreaza pe comanda de grup.

    hipMenu, liderul din Transilvania pe piața comenzilor online de mâncare, aduce la București o aplicație care se concentrează pe comanda de grup. Aceasta ușurează în special munca acelor angajați din companii și corporații care organizează mesele de la birou. Pe […]

  • Cum să ții minte oamenii pe care-i întâlnești Cum sa memorezi oamenii pe care-i intalnesti

    Cu ceva timp în urmă, redactorul-șef de la Manager Express, Rodica Nicolae povestea despre gloria și decăderea cărții de vizită. Într-o manieră sinceră, mărturisea cum stă treaba cu schimbul de cărți de vizită și cam cât de dificil poate fi uneori […]

  • O scenă-i lumea… Lumea e o scena

    „Fii natural, fii tu însuţi!‟, „Fii așa cum eşti tu de obicei!‟. De câte ori nu vi s-a întâmplat să auziți astfel de îndemnuri sau sfaturi?… Eu cred că dorinţele ori sfaturile acestea pentru autenticitate în stare pură nu pot […]

  • Ce ținută li se potrivește femeilor, în funcție de locul de muncă Tinuta office potrivita daca lucrezi intr-o corporatie

    Regulile de etichetă la locul de muncă au un impact deosebit în buna desfășurare a proiectelor și a întâlnirilor de business. Indiferent dacă lucrezi într-o corporație, agenție sau redacție, modul în care te îmbraci spune foarte multe despre tine și […]

  • Who`s King in Public SpeaKING? In data de 5 noiembrie, la ora 14:00, in cadrul Radisson Blu Hotel, Bucuresti, va avea loc Awards Gala 2016, "Who`s King in Public SpeaKING?”

    În data de 5 noiembrie, la ora 14:00, în cadrul Radisson Blu Hotel, București, va avea loc Awards Gala 2016. După cinci ediții “Who`s King in Public SpeaKING?”, o competiţie în premieră, în care 74 de manageri de top, antreprenori […]

Timp liber

[contact-form-7 404 "Not Found"]