Tendințe în business pentru anul 2016

Mai sunt 30 de zile până când pășim în noul an, iar planurile de dezvoltare pentru 2016 sunt în curs de finalizare. Pentru a vă asigura că totul este pus la punct, Forbes vă listează cele mai importante tendințe pentru următoarele 12 luni începând din ianuarie, așadar ar fi un moment prielnic pentru a observa dacă strategia voastră este aliniată trendurilor globale.

  1. Companiile cele mai performante se vor concentra pe construirea de relații puternice între consumatorii lor pentru a consolida baza de fani ai produselor.
  2. Businessurile de orice tip vor accepta complexitatea generației Millennials și vor comunica intens către aceștia folosindu-se de instrumente digitale, ei fiind noua generație de manageri și lideri la nivel global, oamenii cu putere de cumpărare pe care și-i doresc drept clienți.
  3. Organizațiile inovatoare vor investi în programe de mentorat și de fidelizare pentru angajații care lucrează de la distanță. Flexibilitatea este o cerință a angajaților care nu mai poate fi neglijată de mediul de afaceri care va fi nevoit să se adapteze noului sistem de lucru.
  4. Businessurile de top se vor axa pe leadership bazat pe puncte forte și vor acorda mai puțină atenție celui remedial, pentru a cultiva un spațiu proactiv de lucru, nu doar unul lipsit de riscuri și care poate fi adaptat ușor în situații de criză.
  5. Accentul se va muta mai mult pe zona de servicii, în timp ce marjele în cazul mărfurilor continuă să se erodeze
  6. Liderii vor investi în consolidarea culturii organizaționale centrată pe serviciile de calitate oferite clienților pentru a crește veniturile.
  7. Companiile vor estima, livra și măsura rezultate reale nu doar soluții.
  8. Businessurile creative vor pune accent pe construirea unor relații profunde între clienți și angajați.
  9. Marketingul de conținut va fi punctul forte al strategilor din domeniu, care îl vor introduce în procesele de vânzare pentru a contribui la valoarea produsului.
  10. Companiile cu evoluție rapidă vor investi în dezvoltarea capacității de vânzare și de soluționare de probleme și pentru angajații care nu fac parte din departamentele de vânzări.

În linii mari, cheia succesului pentru anul 2016 în business este compusa din customer service de excepție, fidelizarea angajaților și marketingul de conținut. În contextul unui public foarte bine informat, pretențios și care are la dispoziție o paletă enormă de opțiuni, businessurile nu mai pot oferi doar un produs, ci au nevoie de un pachet complet format din povestea brandului, produsul de calitate și suportul necondiționat oferit cumpărătorului. Calitatea neîndoilenică redevine pilonul esențial în atingerea obiectivelor.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •