Cum să vă maximizați brandul de angajator în recrutare

Cum sa va maximizati brandul de angajator in recrutare

Încă de când a apărut concurența în afaceri, reputația și recunoașterea numelui unei companii au servit pentru a atrage potențiali clienți și pentru a crește cota de piață. Totuși, ceea ce, poate, nu este la fel de evident este rolul semnificativ pe care îl joacă brandul de angajator / employer branding în atragerea de talente.

Atunci când profesioniștii calificați au opțiuni ample pentru locuri de muncă, aceștia optează pentru angajatori care au o reputație solidă și valori similare cu ale lor. Cei care își caută locuri de muncă, în special Generația Z, sunt interesați nu doar de produsele sau serviciile companiei, dar și de lucrurile intangibile, cum ar fi misiunea sau satisfacția de a lucra în compania respectivă.

1. Promovați-vă relevanța. Angajații vor să știe că munca lor face o diferență în lume. În timpul procesului de recrutare, cum ar fi descrierea posturilor de angajare și intervievarea, managementul ar trebui să poată explica de ce compania este importantă în tabloul mai lar. În ce mod produsele sau serviciile voastre ajută la îmbunătățirea vieții clienților sau a cumpărătorilor? De ce munca merită să fie făcută? Pentru mulți profesioniști, salariul nu este un motiv suficient de bun pentru a se alătura sau pentru a rămâne într-o companie.