Cum a reușit Gucci să iasă din criza generată de Victoria Beckham

Gucci a decis sa o transforme pe Victoria. I-au dat sfaturi de stil, au incurajat-o sa isi creeze propriul brand.

La începutul anilor 2000, fosta componentă a trupei Spice Girls și actuala soție a fotbalistului David Beckham, Victoria Beckham, apărea adesea pe lista celor mai prost îmbrăcate vedete.

În mod ironic, la acea vreme, Victoria era și un fan al pieselor de îmbrăcăminte Gucci. Pentru brand, asocierea cu Victoria a fost una dezastruoasă. Vestimentația Gucci pe care artista ajungea să o poarte, provoca brandului pierderi de vânzări.

Gucci se afla, astfel, într-o poziție dificilă, scriu cei de la steamfeed.com.

Cum a reușit brandul să iasă din criză?

Gucci a decis să o transforme pe Victoria. Au luat-o sub aripa lor protectoare, i-au dat sfaturi de stil, au încurajat-o să își creeze propriul brand, în așa fel încât să nu poarte atât de des piese Gucci.

Brandul a devenit un mentor pentru Victoria, ajutând-o să pună chiar și bazele unui start up de modă.

Astăzi, Victoria Beckham este considerată un model, un fashion icon care a reușit să își facă loc pe lista celor mai bine îmbrăcate personalități.

Care sunt lecțiile pe care le putem învăța de la Gucci?

  1. Determină cu precizie ce vrei să spună brandul tău, dar mai ales ce nu vrei să spună.
  2. Cere sfatul specialiștilor care să îți dea o mână de ajutor, să îți aducă o perspectivă externă asupra a ceea ce ar fi bine să facă brandul.
  3. Acționează. Nu merge pe principiul că lucrurile se schimbă de la sine. Uneori este nevoie de intervenție fermă așa cum s-a întâmplat în cazul Victorie.
  4. Fii persistent. Uneori schimbările sunt vizibile abia după șase luni.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •