Tendințe 2014 – Cătălin Bindea: 2014 este anul în care se vor cerne „true brand believers” de impostori

Tendințe 2014 - Cătălin Bindea: 2014 este anul în care se vor cerne „true brand believers” de impostori

2014 se anunță a fi un an al revenirii economiilor europene, chiar și a celei românești. Publicația The Economist, de altfel, a prezis pentru anul viitor o creștere a PIB-ului din România de 3.3%.

În acest context, am decis să luăm la întrebări câțiva specialiști din mai multe domenii, de la marketing și management, până la IT și recrutare. I-am rugat pe fiecare să ne ofere propriile predicții pentru 2014, să ne spună care vor fi, din punctul lor de vedere principalele tendințe, la nivel general, în economie, dar și specific, raportat la domeniile lor de activitate.

Cătălin Bindea, Marketing & Sales Manager al Getlokal România și-a exprimat viziunea cu privire la zona de marketing și comunicare, așa cum crede el că va arăta în 2014.

 2014 este anul în care se vor cerne „true brand believers” de impostori

„Mai exact, este anul în care conținutul editorial pur, relevant, ce va mobiliză armată de fani va fi creat și va fi livrat maselor. Este anul în care oamenii de marketing trebuie să realizeze că trebuie să experimenteze și să folosescă toate canalele media disponibile – nu mă refer la out of home advertising, radio, tv sau print ci în mod special la canalele digitale și la sinergiile dintre acestea și cele tradiționale. De ce? pentru că există uneltele prin care se poate măsură și cel mai important se poate interveni asupra unei campanii ce dă semne de boală”, spune Cătălin Bindea.

„Cei ce vor fi războnicii noii ere vor fi și printre cei ce-și vor număra victoriile în 2015, restul istoria va uită de ei”, adaugă acesta.

 2014 este anul în care toată lumea trebuie să comunice adevăratele valori ale brandului. Și să acționeze în consecință, logic și constant

„2014 este anul în care trebuie să înțelegem că suntem frați, că toate brandurile și produsele sunt iubite și consumate de oameni, nu de roboți: este anul în care limbajul de lemn trebuie înlocuit cu mesaje ce își ating țintă – inimă consumatorului”, conchide  Marketing & Sales Managerul Getlokal România