Sfaturi pentru închirierea primului spațiu de birouri

Alegerea spatiului de birou potrivit

Închirierea primului spațiu de birou poate fi un punct de cotitură interesant pentru afacerea voastră. Dar alegerea unui birou la întâmplare ar fi o greșeală. Trebuie să vă asigurați că biroul vostru este unul care vă va sprijini echipa și vă va permite să creșteți și să prosperați. Mai jos sunt lucrurile pe care trebuie să le luați în considerare înainte de a vă închiria primul spațiu de birou.

Dar, mai întâi, vrem să vă aducem la cunoștință faptul că Romtor Real Estate realizează un studiu referitor la spațiile pentru birouri, destinat celor care își desfășoară (sau urmează să își desfășoare) activitatea în clădiri de birouri. Răspunsul dumneavoastră îi va ajuta să vă ofere servicii mai bune. Găsiți sondajul AICI.

Decideți dacă aveți nevoie, cu adevărat, de un birou

Înainte, afacerile aveau nevoie de birouri consacrate pentru a supraviețui. Astăzi, mulți antreprenori se descurcă foarte și de acasă ori în spațiile de lucru comune. Dacă afacerea voastră ar putea funcționa într-unul din aceste medii de lucru alternative, ați putea economisi mult timp și bani.

Asigurați-vă că este accesibil pentru ceilalți

Trebuie să țineți cont de clienți atunci când alegeți o locație. Clădirea pe care o luați în considerare este ușor accesibilă pentru transport personal sau pentru mijloacele de transport în comun? Va fi ușor de găsit?

Gândiți-vă la ce facilități doriți în apropiere

Un alt factor care ar putea influența decizia atunci când închiriați primul spațiu de birou în reprezintă facilitățile din apropiere. Echipa de lucru va aprecia, probabil, un birou care este cel puțin aproape de restaurante și cafenele. Dacă există anumite locuri pe care trebuie să le vizitați în mod regulat în scopuri de afaceri, ar fi bine ca acestea să fie undeva în apropiere.

Imaginea / reputația zonei

Reputația zonei locale poate avea un impact mare asupra modului în care potențialii clienți văd afacerea voastră. Angajații și vizitatorii se vor simți mai bine să viziteze biroul dacă zona are o bună reputație.

Vecini

Luați în considerare potențialii voștri vecini din clădire și din împrejurimi. Sunt concurenți? Ar putea provoca probleme? De exemplu, un call-centre care lucrează 24 / 7 trebuie să fie atent dacă alături este un club de noapte.

Spațiul de birouri propus este aproape de zonele rezidențiale? Este posibil să aveți în vedere acest lucru atunci când efectuați lucrări, iar autoritatea locală poate insista asupra unui raport de testare a zgomotului.

Concurență

Luați în considerare locația concurenților voștri: sunt în apropiere? Va fi asta o problemă? Concurența este localizată într-o zonă care are o reputație mai bună sau mai rea?

Citește și: Este chiar indicat să-ți urmărești concurența

Clienți

Angajații ar putea avea nevoie să meargă la birourile clienților în mod regulat (și vice-versa), așa că trebuie să luați în considerare acest aspect lucru atunci când vă căutați spațiu pentru birou. Dacă biroul este departe de piața voastră țintă, este foarte probabil ca echipa de vânzări să petrează mai mult timp pe drum decât alături de clienții.