Ce îi stimulează pe oamenii din marketing?

Ce ii stimuleaza pe oamenii din marketing?

Oamenii din marketing trebuie să navigheze într-un mediu de canale, tendințe și strategii în continuă schimbare. Iar marketingul prin e-mail este în centrul tuturor. Compania de e-mail Emma a publicat un raport referitor la ceea ce-i încurajează astăzi pe oamenii din marketing. Acesta arată care sunt problemele cu care se confruntă marketerii și modul în care își pot dezvolta și eficientiza activitatea.

Iată trei idei esențiale prezentate în raport.

E-mailul rămâne cel mai important canal

În ciuda faptului că e-mailul este adesea perceput ca fiind un instrument de modă veche, marketingul prin e-mail rămâne cel mai eficient canal. Astfel, 47% dintre respondenți spun că marketingul prin e-mail generează cel mai mare ROI, iar 58% spun că își vor majora investițiile în anul următor, în această direcție.

Marketerii au prea multe de făcut (și prea puțin timp)

Probabil că majoritatea celor din marketing ar vrea să valorifice toate oportunitățile, dar timpul este extrem de important și resursele puține. Datele prezentate în ”Email Marketing Industry Report 2017” confirmă aceste lucruri. Astfel, 64% dintre cei care lucrează în zona de marketing spun că nu dispun de timp sau de oameni, ca să facă marketing așa cum și-ar dori. Doar 12% dintre cei chestionați spun că pot să atingă așteptările clienților.

Un val de date (care nu este folosit)

Marketerii din ziua de astăzi știu despre clienții și publicul lor mai mult ca oricând. Problema este că sunt copleșiți informații din toate direcțiile și tot timpul. Cu toate acestea, puțini marketeri (36%) dispun de resursele și abilitățile necesare ca să manevreze și să acționeze, având toate aceste cunoștințe. În același timp, aproape 25% nu au bugetul necesar pentru a desfășura campaniile de marketing pe care și le-ar dori.

Raportul complet poate fi analizat aici.

(Foto: rawpixel.com, www.unsplash.com)