S-ar putea să nu realizați că există aceste divizări între angajații voștri

S-ar putea sa nu realizati ca exista aceste divizari intre angajatii vostri

Pentru mulți oameni, percepția lor este realitatea lor. Dar când vine vorba despre leadership și promovare la locul de muncă, un studiu recent ilustrează modul în care oamenii care lucrează în același birou pot avea două puncte de vedere foarte diferite. Acest lucru este valabil mai ales atunci când vine vorba despre idei cu privire la reușitele femeilor în lumea profesională.

LeanIn.Org și McKinsey & Company au lansat, recent, studiul anual Women in the Workplace. Cercetătorii au intervievat 12 milioane de persoane, angajate în 222 de companii, despre practicile lor în materie de resurse umane. În același timp, au întrebat 70.000 de angajați despre experiențele lor la locul de muncă, abordând subiecte precum carieră, gen, oportunități și echilibru între viața profesională și personală.

Citește și: Succesul în afaceri la feminin

Angajatele sunt cu 18% mai puțin susceptibile de a fi promovate decât omologii lor de sex masculin, potrivit raportului. Cu toate acestea, în plus față de diferențele de compensare și de promovare între bărbați și femei, există, de asemenea, un decalaj considerabil de percepție între sexe, au constatat cercetătorii.

„Bărbații sunt mai predispuși să considere că există echitate la locul de muncă, în timp ce femeile văd un loc de muncă mai puțin corect, care un sprijin mai redus”, au explicat cercetătorii într-un rezumat al rezultatelor cercetării. „Bărbații consideră că organizațiile se descurcă destul de bine să vină în sprijinul diversității. Pe de altă parte, femeile văd că mai este mult loc pentru îmbunătățire. În ceea ce privește decalajul persistent în promovarea femeilor, acestea au o viziune mai precisă.”

Cifrele spun totul: 37% dintre femeile chestionate au declarat că din cauza genului lor au ratat o mărire de salariu, o promovare sau șansa de a ieși în față, în timp ce doar 8% dintre bărbați au fost de acord cu această afirmație. De asemenea, 57% dintre femei au fost de acord cu faptul că au oportunități egale de creștere ca și colegii lor, în timp ce 62% dintre bărbați au raportat la fel.

În aceeași ordine de idei, 49% dintre femei (față de 63% dintre bărbați) au spus că organizația lor face tot posibilul pentru a îmbunătăți diversitatea de gen. Dacă 58% dintre femei au raportat că diversitatea de gen reprezintă o prioritate importantă pentru ele, doar 47% dintre bărbați au fost de acord cu această afirmație.

Chiar și percepțiile femeilor sunt într-un contrast puternic cu realitatea. Când vine vorba despre companiile în care doar unul din zece lideri este femeie, aproximativ 50% dintre bărbați au declarat că ei considerau că femeile sunt bine reprezentate în conducere. Cu toate acestea, doar o treime dintre respondenții de sex feminin consideră că un raport de unu la zece este o reprezentare corectă.

Dacă percepțiile diferă atât de mult atunci când vine vorba despre ceea ce trebuie făcut pentru a crea un loc de muncă echitabil, gândiți-vă la ce alte diferențe ar putea exista între voi și colegii sau angajații voștri. S-ar putea să aveți opinii opuse asupra direcției în care se îndreaptă compania, cine este clientul vostru sau ce produs va avea cel mai mare impact.

Pe măsură ce vă dezvoltați afacerea și angajați noi membri în echipă, asigurați-vă că sunteți într-o comunicare constantă cu privire la prioritățile și valorile esențiale și că faceți tot posibilul pentru ca să vă asigurați că toată lumea este pe aceeași lungime de undă pentru a avansa.