Microsoft Summit 2016: Transformarea digitală ca imperativ în afaceri

Microsoft Summit 2016: Transformarea digitală ca imperativ în afaceri

Nume mari din mediul de afaceri și tehnologie din România şi Europa au urcat marţi, 8 noiembrie, pe scena Teatrului Național București în cadrul celei de-a patra ediții a Microsoft Summit.

Evenimentul a adus în sălile teatrului mai bine de 800 de participanți din managementul de vârf al companiilor din România, atât consumatori cât și furnizori de tehnologie. În fața lor au susținut prezentări și demonstrații unele dintre cele mai mari nume implicate în domeniul tehnologiei de afaceri – de la manageri de vârf la start-up-uri de succes și jurnaliști de talie mondială.

Tema evenimentului, „Transformarea Digitală”, pleacă de la nevoia tot mai stringentă de a adopta o viziune nouă asupra inovației în business. Serviciile de cloud, noile tehnologii de productivitate și mobilitate și analiza datelor devin piloni principali și esențiali ai activității unei companii în epoca digitală, transformând procesele, produsele și modul în care interacţionăm în cadrul şi în exteriorul companiei.

„Pentru a-și păstra relevanța pentru următorul deceniu și poate și mai mult, companiile trebuie să dezvolte și să implementeze o strategie digitală”, a declarat Gabriela Matei, General Manager Microsoft România, în deschiderea evenimentului. ”Transformarea digitală oferă în același timp probabil cea mai mare oportunitate de afaceri a acestei generații, în orice domeniu, și asta este ceea ce reprezintă de fapt misiunea Microsoft: să sprijinim fiecare om și fiecare organizație de pe planetă să realizeze mai mult”.

Prezentarea lui David Rowan, director editorial al ediției britanice a prestigioasei reviste WIRED, a purtat titlul „De ce lucrurile nu se vor mai mișca atât de încet niciodată”. Exemplele de inovație și transformare aduse l-au ajutat pe Rowan să argumenteze imperativul unei noi viziuni. „Fiecare tip de companie, fie că vorbim de produse sau servicii, trebuie să devină o companie digitală cu o nouă mentalitate și o căutare continuă de noi valori. Companiile care nu sunt pregătite să inoveze sunt companiile care vor rămâne în urmă” a spus jurnalistul.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •