Aceste companii renumite au început altfel decât le cunoașteți

Aceste companii renumite au inceput diferit de cum le cunoasteti

La fel ca orice super-erou, o companie de succes vine cu propria poveste, iar exemplele de mai jos au un început puțin diferit decât cel la care v-ați aștepta.

Dacă mai credeți că știți aceste companii așa cum sunt astăzi, aruncați o privire la începuturile lor surprinzătoare.

Marriott a fost, inițial, un stand cu bere de rădăcină.

Renumitul lanț internațional de hoteluri și stațiuni a început ca un simplu stand cu bere de rădăcină, în 1927, fiind numit A&W. Proprietarii, J. Willard și Alice Marriott, au simțit că oamenii din Washington, DC ar putea aprecia o băutură răcoritoare, la un preț accesibil, în timpul uneia dintre cele mai fierbinți veri. Micul lor stand a devenit, în curând, o întreprindere de restaurante.

Nintendo a început ca o companie de cărți de joc.

Nintendo a fost o companie de jocuri de la început, dar zilele din acea perioadă arătau foarte diferit. Fusajiro Yamauchi a început să producă cărți de joc – mai întâi, cărți japoneze, apoi și dintre cele occidentale – în 1889, cu mult timp înainte ca dominația consolelor să se impună asupra televizoarelor, în toată lumea.

American Express livra poșta.

Ca o replică a Serviciului Poștal al Statelor Unite, care avea încă o activitate lentă și servea doar o parte din țară, compania American Express a fost înființată în 1850, pentru a livra rapid corespondența între cele două coaste. Pentru a face livrările, ei foloseau cai.

Samsung își făcea propriii tăiței.

Omul care a fondat gigantul de electronice, a început cu o firmă comercială, în 1938. Până să se extindă, Samsung Sanghoe era o afacere mică, care livra clienților din Manchuria și Beijing pește coreean uscat, legume și propriul brand de fidea.

NASCAR a început prin a tranzacționa băuturi alcoolice.

În perioada prohibiției din SUA, mulți dintre primii șoferi de la NASCAR și-au alergat mașinile fugind de poliție, având autoturismele pline cu whisky de casă (iată că NASCAR nu a fost întotdeauna plictisitoare). În cele din urmă, au stabilit câteva piste și reguli, iar de acolo, a început istoria pe care o știți acum.

Avon vindea cărți, din ușă în ușă.

David McConnell a fost un vânzător de cărți. El oferea mostre de parfum femeilor care îi cumpărau produsele. Când a realizat cât de mult apreciau parfumul clienții de sex feminin, McConnell și-a schimbat atenția și a început să angajeze ca reprezentanți de vânzări femei, pentru că relaționau mai bine cu alte femei.

Tiffany a început ca o papetărie.

Înainte să comercializeze lămpi și inelele cu diamante galbene de sute de karate, Tiffany era un magazin de papetărie, fondat în 1837, pe renumitul Broadway, din orașul New York. Vânzările au fost de 4,98 dolari, în ziua deschiderii, dar profitul a crescut atunci când Charles Lewis Tiffany a realizat că adevărata atracție pentru clienți erau, în special, bijuteriile sale cu diamante. Compania mai vinde și astăzi articole de papetărie.

Sursă: www.huffingtonpost.com
Foto: (hung772000, www.pixabay.com)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •