Cele mai des întâlnite personalități la birou și cum să lucrați mai bine împreună

Cele mai des intalnite personalitati la birou si cum sa lucrati mai bine impreuna

Noi cercetări efectuate de către Premier Inn pune în lumină diferitele tipuri de personalitate pe care este foarte probabil să le întâlnim la locul de muncă. Ei oferă, de asemenea, sfaturi despre cum putem lucra mai bine împreună, având în vedere că jumătate dintre angajații britanici (50%) admit că este dificil să navigheze în mediul de la muncă.

Acest lucru se datorează, în parte, numeroaselor personalități care intră în joc. Mai mult de trei sferturi dintre angajați (79%) consideră că abilitatea de a gestiona diferite personalități le face munca mai ușoară. Cercetările arată că ”Grafter” ocupă primul loc, fiind tipul de personalitate cel mai adesea întâlnit (39%), urmat de ”Chatterbox” (35%) și ”Workaholic” (27%).

Potrivit dicționarului, ”grafter” este numită persoana care își pregătește standul și avansează spre tranzacționarea pe piață cu orice monedă disponibilă, și nu este doar în bani. ”Chatterbox” este acea persoană care persoană care tinde să folosească o mulțime de cuvinte fără să aibă nimic de spus.

Cu toate acestea, profesioniștii consideră că alături de un ”Big Talker” este cel mai dificil de a lucra (34%). Vorbim aici despre acel coleg care se dă mereu în spectacol la birou. Între timp, angajații simt că cel mai mult suport au nevoie pentru a lucra alături de un ”Micromanager” (22%).
În acest context, Premier Inn a colaborat cu renumitul psiholog de afaceri Dr. Lynda Shaw, pentru a oferi sfaturi despre cel mai bun mod prin care pot fi tratate diferite personaje la locul de muncă. Pe lângă faptul că le vor face ziua de muncă ușoară, aceste sfaturi ar putea ajuta angajații să își întărească poziția în carieră. În acest sens, 74% dintre lucrători sunt de acord cu faptul că, dacă ar ști cum să gestioneze personalitățile în mod eficient, i-ar ajuta să facă față la locul de muncă.
Dr. Lynda Shaw spune că este important să ne amintim că fiecare persoană este unică. Fiecare dintre noi are personalități și motivații individuale, care ne determină să reacționăm diferit în anumite situații, fie la locul de muncă, fie în viața personală. „Dacă ar fi să ne gândim la locul de muncă, în particular, este vital să recunoaștem și să apreciem aceste diferențe personale, deoarece putem anticipa modul în care cineva ar putea reacționa. Dacă știm cum să facem față unor personalități individuale ne poate ajuta să avem succes la locul de muncă. Nu există seturi de reguli privind modul de navigare la locul de muncă, dar există câteva sfaturi și trucuri de care putem beneficia toți”.

În mod evident, o relație bună de lucru este fundamentală pentru succes. Cu toate acestea, potrivit profesioniștilor britanici, și alte comportamente joacă un rol-cheie. A fi un jucător de echipă este considerat cel mai important aspect (56%), urmat de o perspectivă pozitivă (52%) și flexibilitatea în cadrul funcției deținute (50%).

Edward Fotheringham, șef de vânzări și rezervări la Premier Inn, susține că afacerea lor pune accent pe oaspeții de afaceri care le trec pragul și fac tot posibilul pentru a-și extinde serviciile dincolo de șederea în sine. „Nu este un secret faptul că, uneori, locul de muncă poate fi simțit ca un loc minat, greu de parcurs. Această cercetare confirmă faptul că înțelegerea modului de funcționare al colegilor noștri este foarte important. Oferind sfaturi și sprijin în acest domeniu, sperăm că angajații din Marea Britanie vor fi înarmați cu instrumentele potrivite pentru a-și face treaba excelent”.

Dr. Lynda Shaw are următoarele sfaturi pentru profesioniștii care doresc să aibă un parcurs cât mai liniștit în mediul de lucru:

  • Fii calm și menține controlul – acest lucru îi va ajuta pe oameni să învețe să te respecte ca pe o voce a rațiunii, indiferent despre cine ar fi vorba;
  • Cunoaște oamenii – care sunt hobby-urile lor? dacă au o familie, care sunt numele lor? construirea unui raport te va ajuta să faci față tuturor tipurilor de personalități;
  • Explică intențiile în mod clar  – oamenii nu pot citi gândurile, deci nu presupune că ești înțeles, ci asigură-te că ești calm și asertiv;
  • În aceeași măsură, fă efortul de a înțelege intențiile altor persoane –  întreabă-i despre opinia lor asupra procesele de a face lucrurile, poți învăța ceva și, cu siguranță, le vei arăta respect;
  • Stabilește domeniul atunci când ajungi la un nou loc de muncă – află care sunt personalitățile, astfel încât să îți poți adapta stilul de muncă pentru a colabora mai eficient; dacă știi că nu vei găsi limbă comună cu anumite personalități, gândește-te cum ai putea să îți adaptezi stilul pentru a face lucrurile mai simple;
  • Pregătește-te pentru diferitele personalități pe care le-ai putea întâlni în cadrul unei ședințe – dacă ești cel care conduceți întâlnirea, ar putea să fie de folos dacă te-ai pregăti în avans, stabilind o agendă foarte concentrată.

Foto credit: geralt / pixabay.com