Cum să analizezi marketingul de pe Instagram: 4 indicatori pe care să-i iei în considerare

Cum să analizezi marketingul de pe Instagram: 4 indicatori pe care să-i iei în considerare

Poate că te-ai întrebat care e metoda cea mai bună de a analiza activitatea pe Instagram sau care sunt indicatorii pe care ar trebui să îi monitorizezi în mod constant.

Ananda PR prezintă câteva din aspectele de care să ţii cont şi cum să foloseşti anumite valori în avantajul tău.

Calculează conversiile pentru a vedea unde pierzi clienţii prospecţi

Oamenii care ajung pe site-ul tău, direcţionaţi de Instagram, sunt consideraţi potenţiali clienţi. Site-ul tău trebuie să se ocupe de transformarea lor în clienţi siguri.

Uneori, clienţii apar chiar pe Instagram. Oamenii sunt interesaţi de un produs, atunci când întreabă despre preţ în comentarii sau în mesaj direct. Bineînţeles că numărul de achiziţii şi tranzacţiile închise arată cât de bine te pricepi să vinzi pe Instagram, dar acest lucru nu e suficient dacă îţi doreşti să îţi creşti vânzările.

Trebuie să ţii o contorizare a feedback-ului din partea vizitatorilor, pentru că astfel vei putea vedea ce soluţii de promovare funcţionează mai bine. Înregistrează în tabele numărul de like-uri, comentarii şi vezi ce tip de postare ar atrage mai mulţi clienţi către afacerea ta.

Pe acelaşi subiect Noile unelte de promovare pe Instagram pentru aproape orice business