Cum oferim feedback negativ

feedback negativ

Thomas D’Aunno, profesor de management la Universitatea din Columbia, și-a concentrat atenția asupra unui aspect al leadershipului la care foarte multe persoane întâmpină dificultăți: oferirea feedback-ului în mod corect, indiferent de natura sa, pozitivă sau negativă.

Pentru a veni în sprijinul managerilor, acesta a enunțat o serie de recomandări pentru cazurile în care managerii au de transmis echipelor evaluări ale muncii lor și nu știu cum să ”împacheteze” criticile constructive.

feedback negativ

1. Prima dintre aceste reguli nu ține cont de gradul de pozitivitate al mesajului, ci de momentul transmiterii lui. Niciodată nu aștepta mai mult de 24 de ore pentru a da feedback angajaților, după completarea unei sarcini sau încheierea unui proiect!

2. Nu reacționa pe moment pentru că o stare emoțională negativă poate influența atât conținutul mesajului, cât și modul de prezentare al acestuia! Feedback-ul presupune o analiză obiectivă a situației și concluzii trase pe baza rezultatelor și a desfășurării acțiunilor. O situație tensionată alterează perspectivele.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •