În aceste vremuri divizate, reclamele slabe pot schimba lumea

In aceste vremuri divizate, reclamele slabe pot schimba lumea

Acum câteva zile, agenția John St. a publicat un experiment social, în care a vrut să afle dacă persoane aflate în părți opuse ale spectrului pot găsi un teren comun. Mai exact, au creat o parodie în industria de advertising, despre ceea ce ne poate uni pe toți.

Această idee a fost inspirată de o campanie Heineken, atunci când a înregistrat un hit publicitar construind un fel de experiment social. A adus împreună oameni care au valori sociale și convingeri politice opuse, pentru a discuta despre o bere. Rezultatul a fost, probabil, publicitatea anului care stârnește starea de bine.

În reclama de mai jos, agenția John St., din Toronto, a hotărât să-și dezvolte viziunea asupra acestei culturi a diviziunii și au găsit ceva în comun: oamenii urăsc publicitatea.

Sursă: john st. / Youbube

Nu este nici un fel de dușmănie față de publicitate, dar, totuși, „înțeapă” într-un mod creativ modurile mai puțin subtile prin care industria de publicitate se felicită, adesea, pentru impactul său asupra îmbunătățirii relațiilor umane.

Foto: captură john st. / Youbube