LinkedIn lansează un nou set de instrumente pentru Company Page

LinkedIn lansează un nou set de instrumente pentru Company Page

LinkedIn  a decis, recent, să introducă pentru pagina unei companii (Company Page)  un nou set de instrumente pentru a realiza o analiza în detaliu a profilului vizitatorilor , dar și pentru a putea stabili care este cel mai eficient tip de conținut pe care companiile ar trebui să îl ofere publicului țintă, informează thenextweb.com

LinkedIn lansează un nou set de instrumente pentru Company Pages

Noua secțiune extinsă de ”analytics” este dedicată managerilor de afaceri, branduri sau social media și permite furnizarea de informații amănunțite despre numărul total de afișări ale unei reclame, spre exemplu, despre clickuri și interacțiuni.

Mai mult, secțiunea permite stabilirea unui profil al celor celor care vizitează pagina unei companii, în funcție de caracteristicile demografice sau de vechimea la locul de muncă, În plus, se poate afla cum au dat anumiți utilizatori peste o anumită pagină, dar și dacă au dat ,,like” sau  ”share” de pe pagina unei companii.

Pentru administratorii de pagini mai competitivi, noua secțiune de ”analytics” are o zonă denumită ,,How You Compare” care dă posibilitatea de a compara, din industrii similare, o companie cu alta.

LinkedIn avea și până acum o formă de analiză pentru Company Pages, prin ,,Page Insights” și ”Follower Insights”, însă ea nu oferea o varietate atât de mare de informații pe care o oferă acum.

Noul set de instrumente este disponibil pentru administratorii paginilor de companii în meniul secundar și este la rândul lui împărțită în alte secțiuni.