Robert Downey Jr. și HTC – campanie de promovare de 1 miliard de dolari

Robert Downey Jr. și HTC - campanie de promovare de 1 miliard de dolari

Compania HTC (High Tech Computer Corporation) a inițiat o campanie inedită dedicată acronimului său.

Foto: justjared.com

Foto: justjared.com

Ideea campaniei, așa cum arată și clipul, este aceea că acronimul HTC nu mai trebuie să aibă aceeași semnificație deja cunoscută, ci poate căpăta orice înțeles pe care utilizatorii îl vor.

Clipul a fost realizat de agenția de publicitate 171 Worldwide în colaborare cu Robert Downey Jr, iar potrivit directorului de marketing HTC, Ben Ho, prin intermediul spot-ului, s-a vrut trecerea în revistă a tot felul de opțiuni haioase pentru acronimul HTC (Hipster Troll Carwash, Hot Tea Catapult, Happy Telephone Company, Hold This Cat).

Robert Downey Jr. a jucat în peste 70 de producții cinematografice de succes printre care Iron Man, Sherlock Holmes sau The Avengers. De asemenea el a primit două nominalizări pentru un  premiu Oscar, în 1992 pentru rolul din filmul Chaplin și în 2008 pentru rolul din Tropic Thunder.