Eşti şef, dar nu eşti Dumnezeu. 7 lucruri pe care NU ai voie să le spui angajaţilor

comportament sef

Antreprenorii, managerii şi toţi cei care au în subordinea lor echipe întregi de oameni trebuie să fie foarte atenţi la modul în care îşi aleg cuvintele atunci când vorbesc cu angajaţii.

Dă click ca să vezi care sunt lucrurile pe care un şef nu are voie să le spună angajaţilor

[imagebrowser id=58]

Şefii, chiar dacă sunt şefi, nu sunt nici ei perfecţi şi nu trebuie să se folosească de poziţia pe care o au ca să le dea ordine angajaţilor.

Citeşte şi Ruxandra Ion – Sunt un leader atipic. Sunt o luptătoare

Şeful, chiar dacă este persoana cu cea mai multă autoritate dintr-o companie, trebuie să ştie exact ce să le spună angajaţilor atunci când sunt probleme. Dacă ajunge să folosească un limbaj violent nu va face decât să creeze şi mai multe probleme.

Aşadar, un şef nu trebuie să le spună angajaţilor săi că trebuie să facă ceea ce spune el pentru că el e şeful sau să le amintească cât de norocoşi sunt ei că au un loc de muncă, în contextul în care somajul a devenit o problemă pentru toate economiile din lume.

Citeşte şi Șeful, sperietoare sau prieten?

Şeful trebuie să aibă acea înţelepciune care vine odată cu funcţia şi să aibă un comportament demn de un superior.

Sursă: Entrepreneur.com

  •  
  •  
  •  
  •  
  •