HTC – Cum plănuiește brandul să se reinventeze

HTC – Cum plănuiește brandul să se reinventeze

Compania HTC (High Tech Computer Corporation) este într-o situație financiară dificilă. Pentru prima dată, brandul a fost nevoit să anunțe pierderi substanțiale, potrivit theverge.com. Ce strategie va aplica de acum pentru a putea depăși criza?

HTC – Cum plănuiește brandul să se reinventeze

Într-un interviu acordat Bloomberg TV, președintele HTC, Cher Wang, a precizat că în următoarele două luni HTC va miza pe o strategie axată pe marketing inovativ.

„Cele mai bune produse ale noastre și tehnologia de ultimă oră vor rămâne în continuare cele mai valoroase elemente pe care le deține compania. Cea mai mare nevoie a noastră în următoarea perioadă este aceea de a aborda o gândire de marketing alternativă. HTC se află într-un moment de schimbare, în care face toți pașii spre invocație pentru a duce la renașterea brandului”, a explicat Cher Wang într-un comunicat de presă.

Deși Wang nu a făcut referire cu exactitate la problemele financiare pe care le are compania, președintele HTC a explicat că brandul pe care îl conduce se confruntă cu probleme ce țin de marketing și de comunicare.

Un prim pas spre relansarea HTC a fost făcut deja  prin angajarea actorului Robert Downey Jr. în calitate de purtător de cuvânt al brandului. Din punct de vedere al președintelului HTC acesta este începutul schimbării.

Desigur, este prea devreme pentru a se putea stabili dacă prezența unuia dintre cei mai importanți actori de la Hollywood va avea un impact suficient de mare în așa fel încât să schimbe situația HTC, dar compania miează momentan pe acest lucru.

Citește și Robert Downey Jr. și HTC – campanie de promovare de 1 miliard de dolari

În perioada următoare, brandul se pregătește să lanseze și telefonul HTC One Max, considerat a fi un răspuns la Samsung Galaxy Note.