70% dintre tichetele cadou Chèque Déjeuner România, achiziționate pentru creșterea vânzărilor

Un procent de 70% dintre tichetele cadou Chèque Déjeuner România achiziționate de către companiile din România sunt destinate creșterii vânzărilor, potrivit unui studiu al Chèque Déjeuner România remis Manager Express.

Studiul, realizat în perioada octombrie 2013–martie 2014 pe un eșantion de 500 de companii, a mai scos la iveală că valoarea medie a unei comenzi pentru tichetele cadou este de puțin peste 100.000 lei.

Citește și Ce emitenți de tichete de masă preferă managerii români?

În campaniile de creștere a vânzărilor, activitățile de marketing au cea mai mare pondere în utilizarea tichetelor cadou Chèque Déjeuner România, de 50%, urmate de cheltuielile pentru protocol (aproximativ 1/4 din vânzări) și de reclamă și publicitate (aproximativ 1/5 din vânzări). Pe ultimele locuri se află utilizarea tichetelor pentru promovarea pe pieţe existente sau noi și comenzile pentru studiile de piaţă.

Companiile care folosesc tichetele cadou Chèque Déjeuner România sunt din industria auto (echipamente, mecanică și service auto), instituțiile financiare, companii din FMCG, producători de articole tehnice și industriale din textile, precum și companii din domenii precum importul și distribuția de produse farmaceutice, aparatură și instrumentar medical sau magazine cu articole și aparatură electronică.

Citește și Tichetele de masă și în format electronic din 2014

„În contextul multiplelor facilități fiscale oferite pentru achiziția tichetelor cadou, tot mai multe companii apelează la aceste instrumente pentru campanii de creștere a vânzărilor, fie că este vorba despre campanii de marketing, incentives în cadrul studiilor de piață sau pentru distribuitori. Observăm un trend ascendent pronunțat în acest domeniu în general, iar în particular ne așteptăm la o creștere vizibilă în domeniul auto și de piese auto, unde acest tip de tichete poate fi folosit cu succes pentru recompensarea service-urile, distribuitorilor sau utilizatorilor finali”, declară Elena Pap, Director General Chèque Déjeuner România.

Studiul arată că, pentru companiile farmaceutice și jucătorii de pe piața IT, tichetele cadou sunt utilizate în principal pentru campanii de recompensare a distribuitorilor și resales. În același timp, managerii din zona de FMCG aleg să folosească cel mai des acest tip de tichete pentru motivarea rețelei naționale de distribuitori.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •