Cât de mult ajută publicitatea online prin retargetare personalizată

managementul reputatiei online

În era Internetului este greu de imaginat că mai există lucruri pe care nu le poți găsi online. Tocmai de aceea, multi utilizatori își caută zi de zi diferite lucruri precum: autoturisme, haine, mobilă, idei de activități, dar și locuri de muncă prin intermediul site-urilor de specialitate.

Cu toate acestea, unele persoane care vizitează astfel de site-uri ezită, din diverse motive, să facă cumpărături sau abandonează pur şi simplu paginile unde au văzut ceva de interes. Aici intervine retargetarea personalizată – mecanismul prin care reclamele sunt individualizate în funcție de comportamentul și preferințele online ale utilizatorului, acesta jucând practic rolul unui consilier virtual dedicat gusturilor şi alegerilor personale ale fiecărui utilizator.

RTB House, companie de tehnologie specializată în soluții dedicate de retargetare, prezintă factorii colaborării de cu OLX.ro, cea mai mare platformă de anunţuri online din România în funcţie de numărul de utilizatori.

Provocarea

Unul din obiectivele principale pe care clientul a pus accentul a fost acela de a-şi creste unul din indicatorii interni de performanţă – volumul de mesaje trimise între cumpărători şi vânzători.

Provocarea a fost chiar mai mare, deoarece utilizatorii pot folosi OLX atât pe desktop cât şi pe dispozitivele mobile. Experienţa utilizatorilor pe fiecare mediu are particularităţile ei, astfel încât să se beneficieze la maximum de avantajele fiecărui mediu. Ţinând cont de acest lucru am ajustat şi campania, astfel încât să targetăm utilizatorii conform cu specificul fiecărui mediu şi nevoile clientului.

Soluția oferită de RTB House a fost retargetarea personalizată, plecând de la comportamentul utilizatorilor în site. Această modalitate a permis reclamelor dedicate să ajungă la utilizatori, în funcţie de preferințele lor unice pentru anumite produse.

Procesul a fost unul destul de simplu: un utilizator a vizitat site-ul OLX.ro, a căutat ceva de interes, dar nu a contactat niciun vânzător pentru a afla mai multe detalii, apoi a părăsit site-ul. La scurt timp după ce a parasit site-ul, RTB House i-a afişat utilizatorului anumite reclame personalizate de tip banner, care conţineau anunţuri conform comportamentului acestuia. După accesarea acestora, utilizatorul era redirecţionat către site-ul OLX, de unde putea contacta vânzătorii.

Citeşte şi Eficienţa retargetării în publicitatea online

  •  
  •  
  •  
  •  
  •