Valoria își extinde gama de servicii pe segmentul studiilor de piață

Valoria isi extinde gama de servicii pe segmentul studiilor de piata

Valoria, companie ce oferă servicii de training, consultanţă şi executive coaching își extinde gama de servicii pe segmentul studiilor de piață. Cu o experiență acumulată de zeci de ani în cercetarea aprofundată a pieței din România, echipa de profesioniști Valoria a lansat studii unicat, relevante pentru companiile românești. Valoria își propune să crească solid pe acest segment, deoarece există un interes foarte mare al clienților pentru informație de calitate, precisă și rapidă.

„Ne pare bine să contribuim la consolidarea mediului de business din România. Prin studiile pe care le-am realizat până acum am furnizat încredere managementului companiilor pentru a lua decizii oportune și informate. Dacă acum câțiva ani erau puține informații disponibile cu privire la subiecte precum utilizarea dispozitivelor mobile, centrarea pe client sau digitalizarea companiilor din România, astăzi companiile primesc informație relevantă din studiile pe care le realizăm customizat pentru fiecare companie sau industrie”, a declarat Elena Badea, Managing Director, Valoria Business Solutions.

Noua linie de servicii din cadrul Valoria va oferi clienților studii realizate prin metodele CAWI  (computer-asisted web interview) și CATI (computer-asisted telephone interview) care vor măsura, de exemplu, notorietatea brandului în piață, satisfacția clienților sau alți indicatori de performanță ai companiei, relevanți pentru luarea deciziilor. Valoria va realiza și studii interne cu privire la satisfacția angajaților sau analize de diagnoză a proceselor în cadrul companiilor.

 „Ne propunem să creștem importanța cercetării de business în România. Colectarea în timp real a informațiilor relevante din mediul online și de pe dispozitivele mobile este ingredientul cheie care dă precizie, viteză și pertinență cercetărilor pe care le realizăm pentru clienți. Valoria integrează tehnici diferite de realizare a cercetărilor și oferă informația la o rezoluție clară a comportamentului subiecților țintă”, a mai spus Elena Badea.

Aflată în plină expansiune, Valoria are în echipă experți care au ocupat funcții de top management în companii multinaționale și lectori din mediul academic. În ultimul an, Valoria a realizat numeroase studii, cele mai cunoscute fiind Evoluția afacerilor, Social media în cadrul companiilor din România, Barometrul centrării pe client, Barometrul digitalizării sau Tendințe și provocări în HR. Prețul unei cercetări variază, în funcție de gradul de complexitate și obiectivele urmărite.

Valoria Business Solutions este o companie de consultanță, training, și coaching. Misiunea companiei este aceea de a transforma în valoare potențialul echipelor și organizațiilor. Competența, încrederea, inovația și pasiunea sunt valorile pe care le susținem prin tot ceea ce facem. Credem în oameni și în aspirația lor de împlinire personală și profesională și în dorința lor de a-și accelera potențialul. Aflați mai multe despre ei pe: www.valoria.ro.