Colegul care comandă prânzul pentru ceilalți are la dispoziție o aplicatie și un premiu

hipMenu aduce la Bucuresti o aplicatie care se concentreaza pe comanda de grup.

hipMenu, liderul din Transilvania pe piața comenzilor online de mâncare, aduce la București o aplicație care se concentrează pe comanda de grup. Aceasta ușurează în special munca acelor angajați din companii și corporații care organizează mesele de la birou. Pe lângă simplificarea procesului de comandă pentru utilizatori, proprietarii de restaurante beneficiază de comenzi mai mari, care le reduc costul de livrare per porție. De când a fost lansată în România, aplicația a generat peste 13 milioane de euro restaurantelor partenere.

„Funcția de comandă în grup face foarte ușoară coordonarea comenzilor mai mari, care poate include plata separată online a selecțiilor. Etichetele personalizate care însoțesc fiecare comandă ajută la distribuirea pachetelor între colegi și reduc erorile umane care intervin la trimiterea comenzii de către restaurante. Deocamdată, doar bucureștenii din sectorul 1 și 2 pot beneficia de livrări prin aplicație, urmând să ne extindem treptat, pentru că nu vrem să facem rabat la calitate”, declară Ciprian Costa, Chief Technology Officer, Cloud Treats Romania.

În doar două săptămâni de la lansarea discretă în București, proprietarii de restaurante locale spun că valoarea unei comenzi este deja de cel puțin trei ori mai mare decât până acum.

“Vedem un uriaș potențial de câștig în zona prânzurilor din sectorul corporate. Datorită acestui sistem de comenzi de grup, în loc de două porții per adresă de livrare, am ajuns să ducem opt porții, în medie, ceea ce nu doar reduce costurile, dar și eficientizează timpul de livrare”, declară Valentin Piescu, manager operațional al restaurantului Pizzicato.

Aplicația hipMenu a câștigat premiul “Best User Experience in Romania”, oferit în 2016 de către Central European Startup Awards. Totodată, se bucură de cea mai bună notă oferită de către utilizatori pentru aplicațiile disponibile în România, la categoria Food & Wine.

Recent, hipMenu și-a îmbunătățit aplicația, pentru a oferi traducerea meniurilor în peste 15 limbi străine. Conform reprezentanților companiei, cele mai utilizate traduceri sunt în engleză, franceză, germană, maghiară, italiană, spaniolă și greacă. Pe lângă traducere, felurile de mâncare din meniu au fotografii profesionale care îi ajută, atât pe români, cât și pe expați să găsească repede ceea ce le place.

Colegul care comandă mâncarea, recompensat

Printre beneficiarii aplicației hipMenu se află și un personaj despre care se vorbește mai puțin, dar care are un rol foarte important în viața fiecărei companii: așa-numitul coleg care comandă mâncare. Până acum, el își consuma destul de mult timp cu această activitate.

„Îmi făcusem cel mai simplu sistem cu putință: un fișier în care toată lumea adăuga ceea ce își dorește să mănânce. Dar tot trebuia să sun eu la restaurant și să dictez sau să plasez online selecțiile și să le verific atent, să nu uit pe careva. Și să strâng banii! Odată cu hipMenu, nu am decât de trimis un link, restul se rezolvă de la sine”, spune Nicoleta M., colega care comandă mâncarea pentru o companie de software cu sediul într-o clădire de birouri din nordul Bucureștiului.

Cu ocazia lansării, hipMenu îi dedică o zi specială colegului care comandă mâncare, ”Ziua eroului nerecunoscut”, și îi oferă 20% reducere la toate comenzile de grup plasate de joi, 20 iulie, până duminică, 23 iulie 2017. Pentru ca acești adevărați eroi să aibă un weekend #ZEN. (www.hipmenu.ro/eroi)