Dana Pascu, noul Head of Strategy al GMP Advertising

Dana Pascu, noul Head of Strategy al GMP Advertising

Cu o experiență de peste zece ani în strategic planning, Dana Pascu este, începând din octombrie, noul Head of Strategy al GMP Advertising. Din noua poziție, ea își dorește să crească valoarea departamentului abordând integrat strategia de brand.

Nu există strategie digitală și strategie ATL. Există doar strategie într-o lume în care înțelegi sau nu modificările comportamentale și culturale aduse de tehnologie. Câtă vreme vom aborda sectorial și secvențial strategia, aceasta nu va fi suficient valorizată nici de către cei care lucrează în branșă pentru a forma o disciplină puternică, nici de către clienții care nu o plătesc”, a spus Dana Pascu, Head of Strategy, GMP Advertising.

Prin promovarea Danei Pascu se continuă procesul intern de îmbunătățire constantă a standardelor după care GMP Advertising evaluează produsul agenției.

Cred că, prin energia, experiența și inteligența creatoare a Danei, vom dobândi noi valențe la nivelul departamentului de strategie și la nivelul întregii agenții. Îmi doresc ca Dana să ghideze produsul creativ și să ne fie tuturor acea minte limpede cu rol edificator”, a spus Cristiana Belodan, director executiv GMP Advertising.

Dana Pascu și-a început cariera în publicitate în 2006, la Kinecto, ca digital copywriter. Acolo, a făcut rapid pasul către strategic planning și pentru o vreme a combinat copywritingul cu strategia. După ce a lucrat în mai multe agenții importante din România, Dana Pascu s-a alăturat echipei GMP în 2015, în calitate de Senior Strategic Planner, unde și-a adus contribuția pe brandurile: Ciucaș, Telekom B2B, Domo, Volkswagen, Arctic, Itsy Bitsy, Edenia, Cris-Tim, Patria Bank. În numai un an, ea a avansat la Creative & Strategic Planning Director, iar din octombrie 2017, este Head of Strategy la GMP. Pasionată de fotografie, Dana Pascu este implicată constant și  în numeroase proiecte de voluntariat civic.

GMP Advertising deține numeroase premii pentru eficiență și creativitate în festivaluri de comunicare și deține două trofee de Agenția Independentă a Anului în Europa Centrală și de Est și cea mai eficientă agenție independentă românească în Global Effie Index 2017. Portofoliul actual include branduri precum: Timisoreana, Ciucaș, Itsy Bitsy, Rompetrol, Cris-Tim, Azur, City Grill, Grundig, Hochland, Patria Bank, Pizza Edenia, Pufies.

Din februarie 2014, GMP Advertising reprezintă în România rețeaua independentă germană Jung von Matt. Detalii pe GMPBucharest.

GMP Advertising face parte din GMP Group, cel mai premiat grup independent de comunicare din România, alături de WEBSTYLER, GMP PR, Point Public Affairs, GO Studio și Chapter 4. În 2016 grupul a scris istorie pentru clientul său Itsy Bitsy, prin campania „Timp de calitate cu copiii”, considerată Campania Anului în România, cea în urma careia 1 iunie a devenit Zi Liberă Națională.