Femei în Afaceri la București – Despre branding personal

Femei în Afaceri la București - Despre branding personal

Pe 24 septembrie, Mihaela Rădulescu, owner Innerout, companie specializată în branding personal, vine la evenimentul Meet the WOMAN!, organizat de Femei în afaceri pentru a vorbi despre brandingul personal sau managementul reputației.

Brandingul personal trebuie să fie o preocupare a oricărui profesionist care pune accent pe diferențiere. Acesta se contruiește prin eforturi susținute și presupune un proces îndelungat. Înseamnă, de asemenea, reputație, un element deosebit de important în ziua de astăzi, când este nevoie permanent de valoare adăugată. Despre personal branding, o temă arzătoare, va vorbi Mihaela Rădulescu, owner Innerout, la evenimentul Meet the WOMAN!, organizat de Femei în afaceri, cea mai activă comunitate profesională de business dedicată femeilor din România.

Pentru că cea mai mare impunere în branding-ul personal este autenticitatea, în conturarea unui brand personal pornesc la drum după o investigare în profunzime a persoanei, cu instrumente de cercetare calitativă, cu aplicarea de inventare de personalitate și in depth interviews. Este un mare câștig de autocunoaștere, extrem de apreciat de clienți și totodată un fundament solid pentru o poziționare relevantă, sustenabilă și diferențiatoare”, a declarat Mihaela Rădulescu, owner Innerout.

“Am ales branding-ul personal pentru că, în primul rând, nevoia există, iar soluțiile existente țin mai degrabă de PR. În al doilea rând, pentru că am vrut să creez o metodologie proprie, aflată la intersecția mai multor domenii (psihologie, sociologie, comunicare socială) și un instrumentar al meu cu care să-mi fac treaba și să produc rezultate în oameni. Managementul reputației este un domeniu complex, în care nu te poți distinge dacă ai la îndemână doar un rețetar de promovare practicat de media pieței. Și, mai ales, nu poți construi nimic dacă tratezi branding-ul personal ca pe unul de produs sau companie. Branding-ul personal ca demers are totuși ceva unic, care scapă de fiecare dată rețetelor: și anume, el trebuie practicat… personal, adică adaptat la particularul unic al persoanei”, a adăugat Mihaela Rădulescu.   

Absolventă a Facultății de Filosofie din București, a unui Master în Filosofia Culturii și a două școli postuniversitare de comunicare și relații publice, Mihaela Rădulescu are 14 ani petrecuți în publicitate (DDB, Mercury 360, GMP, în poziții de middle și top management) și branding (Senior Brand Consultant la Brandient).

De aproape un an, a ales calea antreprenoriatului, înființând Innerout, o companie specializată în branding personal. Clienții Innerout sunt preponderent antreprenori și reprezentanți ai meseriilor liberale, în special oameni de business, care înțeleg că managementul reputației lor se transformă în capital pentru propriul business. Demersul Innerout are drept pilon central sondarea în profunzime a autenticității persoanei. Astfel, dincolo de un câștig în poziționare și comunicare eficientă, clientul Innerout are un inedit câștig de introspecție și autocunoaștere.

Meet the WOMAN! este un eveniment de înaltă ținută, în cadrul căruia sunt dezbătute teme de actualitate, de mare interes pentru antreprenoare și pentru femeile specialiste în anumite domenii de activitate. Ne vom baza mult pe interactivitate, pe discuțiile libere și vom încuraja, ca de fiecare dată, business networking-ul”, a precizat Alice Botnarenco, antreprenor, fondator și președinte al organizației FEMEI ÎN AFACERI.

Evenimentul va avea loc la ora 19:00, la Capital Plaza Hotel.

Meet the WOMAN!, un model de succes în business networking-ul românesc

În cei 4 ani de existență, FEMEI ÎN AFACERI a organizat peste 200 de evenimente de business networking feminin, Meet the WOMAN! la care au fost invitate 30 de speakeri și au participat mii de femei.

La cele opt evenimente de Business la Feminin , desfășurate în prima parte a acestui an, în perioada 19 februarie – 11 iunie 2013, în București, au interactionat  peste 350 de femei în afaceri (70% antreprenoare, 30% angajate în companii). La Brașov, unde organizația a deschis în acest an prima sucursală și a organizat trei evenimente, au participat deja 130 de femei din mediul local de business. Din această lună, FEMEI ÎN AFACERI a deschis și o filială la Cluj- Napoca.

Seria Meet the WOMAN! reprezintă, din anul 2009, evenimente de business networking, cu frecvență lunară, care oferă teme de actualitate, promovarea afacerilor și a femeilor-lider care au obținut excelență în profesia lor. Proiectul se adresează femeilor aflate la începutul vieţii profesionale, antreprenoarelor sau celor care sunt specialiste într-un domeniu de activitate.

Accesul la evenimentul de la București se face doar după primirea confirmării înscrierii. Membrele FEMEI ÎN AFACERI au prioritate și beneficiază de 15% discount din costul taxei de participare (80 de lei, nu se percepe TVA, coffee break inclus).

Informații complete despre eveniment pe site-ul FEMEI in AFACERI.