Manuela Ciugudean-Toma este noul lider de marketing şi comunicare al PwC în Europa de Sud-Est

Manuela Ciugudean-Toma este noul lider de marketing şi comunicare al PwC în Europa de Sud-Est

Manuela Ciugudean-Toma s-a alăturat PwC şi va coordona echipele de marketing din 11 ţări din regiunea Europei de Sud-Est. Ea va fi responsabilă de dezvoltarea unei strategii integrate de marketing şi comunicare în toată regiunea Balcanilor.

Citeşte şi Consultant implicat în recuperarea creanţelor generate de falimentul Lehman Brothers, numit lider în cadrul PwC România

Manuela are peste 15 ani de experienţă în elaborarea şi gestionarea unor campanii inovative de marketing în mai multe ţări europene. Înainte de alăturarea PwC, ea a condus echipa de marketing a Intel Corporation în Europa de Sud-Est. De asemenea, de-a lungul carierei, Manuela mai lucrat în echipele de marketing şi comunicare ale diviziei din România a Băncii Mondiale, la Ministerul Comunicaţiilor şi la agenţia de PR şi Public Affairs Grayling.

Ea este absolventă a Facultăţii de Jurnalism, cu specializarea în Relaţii Publice şi Publicitate, din cadrul Universităţii Bucureşti, şi şi-a început cariera lucrând ca jurnalist.

Manuela îşi petrece mare parte din timpul liber în natură, alături de familie. Este pasionată de călătorii, literatura sud-americană şi muzica formaţiei Depeche Mode.