PayPoint România are un nou director IT

PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, l-a numit pe Iulian Ştefan la conducerea departamentului de IT al companiei.

Iulian Ştefan are o experienţă de peste 10 ani în domeniul IT, cu responsabilităţi în management, vânzări, cercetare, design, implementare, integrare, întreţinere şi testare a unor soluţii şi sisteme software complexe. Timp de şapte ani, Iulian a ocupat funcţii de conducere.

„Sunt onorat să mă alătur echipei PayPoint România, lider de necontestat în colectarea de plăţi. Provocările celei mai extinse reţele de terminale, suportul tehnic internaţional, inovaţia tehnologică, precum şi planurile de extindere sunt doar câteva aspecte care mă asigură că fac parte din cea mai importantă companie din aria noastră de business”, a precizat Iulian Ştefan.

Despre PayPoint România

În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub brand propriu, în august 2008, şi şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, reţeaua punctelor de plată PayPoint numără peste 8.100 de terminale, iar compania are încheiate contracte cu 68 de clienţi importanţi din domeniul telecomunicaţiilor, al utilităţilor şi al serviciilor financiare, dintre care 58 sunt contracte pentru servicii de colectare plăţi.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •