Unul dintre cei mai influenți jucători din advertising-ul mondial vine la Zilele Biz

 Unul dintre cei mai influenți jucători din advertising-ul mondial vine la ziua de Media&Marketing de la Zilele Biz.

zilele biz

Michael Conrad, fondatorul Berlin School for Creative Leadership și unul dintre cei mai apreciați oameni de creație și advertising la nivel mondial va participă la ediția de anul acesta a Zilelor Bîz în cadrul zilei de Media & Marketing (15 noiembrie).

Michael Conrad este unul dintre cei mai influenți jucători în advertisingul modial, reușind, din postură de președinte al grupului Leo Burnett Worldwide să câștige un număr impresionant de distincții internaționale „Global Agency Network of the Year” și „Most Awarded Agency Network” (Gunn Report). În 2004 a co-fondat „The Berlin School of Creative Leadership”, una dintre cele mai bune școli de MBA din zonă de leadership creativ.

Prezentarea sa, cu tema ”Big Idea Thinking”, pornește de la o idee care a început să prindă proporții în București și descrie modul în care se formează, se identifică și se valorifică a€œideile mari”.

Ziua de Media și Marketing este dedicată tendințelor în comunicare. Ediția din acest an are că invitați personalități cu performanțe internaționale în marketing și advertising, între care: Thomas Kolster, fondator al The Goodvertising Agency și WhereGoodGrows, Liz Wolstenholme Head of Planning, UK Consumer Marketing, Weber Shandwick și, cel mai recent confirmat, James Bisgrove, Sponsorship Manager  UEFA Events.

 Despre Zilele Biz
 
Evenimentul Zilele Biz are loc în perioadă 11-15 noiembrie 2013 la Howard Johnson Grand Plaza Hotel și reunește, timp de cinci zile, sute de manageri și antreprenori într-un eveniment unic care analizează tendințele în cinci domenii cheie de business: Antreprenoriat, Inovație, Management, CSR și Media&Marketing. Mai multe informații despre Zilele Biz și modalitățile de înscriere pe site-ul oficial.

 Despre Biz
Biz este o revistă de afaceri avangardista care oferă proiecte jurnalistice creative, conținut viu și abordări unice asupra mediului de business local și internațional. Lansată în anul 2000, Biz a fost prima revistă de afaceri din România, impunându-se prin premiere în print, evenimente de business, proiecte speciale și cautând mereu să abordeze mediul de afaceri dintr-o perspectivă inedită și interesantă pentru cititori.