Clientul are întotdeauna dreptate – o gândire învechită și greșită. Iată de ce

clientul are intotdeauna dreptate

Afirmația „Clientul are întotdeauna dreptate” îi aparține lui Harry Gordon Selfridge, fondatorul magazinului Selfridge, din Londra, și a fost făcută în anul 1909!

Dă click ca să afli 5 motive pentru care „Clientul are întotdeauna dreptate” nu mai e de actualitate

[imagebrowser id=78]

Deși a trecut mai bine de un secol de atunci, „Clientul are întodeauna dreptate” a rămas una dintre legile de aur ale oricărei companii, indiferent de mărime și de domeniul de activitate.

Citește și 6 scuze neproductive în social media

Concret, îndemnul lui Selfridge sună cam așa: managerii sau oamenii cu funcții executive trebuie să-și convingă clienții că vor avea parte de servicii bune din partea companiei lor și să-și convingă angajații să le ofere clienților servicii de care să fe mulțumiți.

Alexander Kjerulf, speaker, consultant și autor, scrie într-un articol publicat în The Huffington Post, că oamenii de afaceri ar trebui să renunțe la această mentalitate, o dată pentru totdeauna.

Citește și 8 moduri prin care să spui NU fără să-ți strici imaginea

În opinia lui, rezultatul final al punerii în practică a „Clientul are întotdeauna dreptate” nu poate fi decât unul singur: clienții vor primi servicii de proastă calitate.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •