4 întrebări la care fiecare lider ar trebui să poată răspunde

4 intrebari la care fiecare lider ar trebui sa poata raspunde
  1. Ce atrage atenția negativă

Această secțiune finală poate să nu îmbunătățească dramatic performanța unei companii, dar reduce stresul de zi cu zi. În esență, acestea sunt subiecte enervante pentru un lider. Întreruperea celorlalţi. Auto-preamărirea. Bârfa. Văicăreala. „Probabil cineva care locuiește împreună cu tine poate să completeze această secţiune în numele tău.”, spune Ruggero.

Crearea și diseminarea filosofiei de conducere a CEO-ului, împreună cu filosofiile însoțitoare ale liderilor de nivel inferior „angajează oamenii într-o conversație continuă despre modul în care putem fi o echipă mai bună”, spune Ruggero. Dacă liderii încep să se abată de la angajamente, atunci colegii sau angajații îi pot ajuta să corecteze cursul. Poate că un angajament făcut în faza de pornire a unei afaceri nu mai are sens, acum că aceasta a crescut. De exemplu, este posibil ca directorul unei companii de 500 de persoane să nu poată menține o politică deschisă. CEO-ul poate recunoaște acest lucru atunci când își revizuieşte filosofia. Apoi, el poate elimina așteptările din propriul său document și poate cere managerilor de nivel inferior să le adauge pe lista lor.

La nivel înalt, filosofiile de leadership mențin companiile pe cursul bun și promovează culturi sănătoase. La nivel granular, ele reduc timpul pe care angajații îl pierd încercând să ghicească dacă șeful va aprecia sau va fi deranjat atunci când vor veni la el cu probleme. Și elimină tensiunile din relații. Ruggero citează un reprezentant al statului a cărui filosofie de leadership a inclus o atenţionare ca „atunci când mă entuziasmez, vorbesc foarte repede”, spune el. „Acesta a spus, ‘Este în regulă să mă rogi să vorbesc mai rar ‘”.

Sursa: Inc.com

Foto: Unsplash

Citește și 3 mici ajustări care te vor face să fii un lider mai puternic