4 sfaturi pentru creșterea site-ului de branding personal

4 sfaturi pentru cresterea site-ului de branding personal

Citește și: Brandul tău personal este la fel de important ca brandul companiei tale

Abilitatea de a vă conecta cu alți experți din industria dvs. vă poate ajuta să creați conexiuni și să începeți noi proiecte interesante. Mai mult, atunci când persoana obișnuită sau proprietarul de afaceri vede că vă angajați cu un expert celebru, există șanse mari ca expertiza lor să îți ofere încredere. Ideea de aici este simplă: „Dacă (persoana faimoasă) are încredere în el, trebuie să știe despre ce vorbește”. Ca urmare a acestei filozofii, consumatorii au mai multe șanse să vă viziteze site-ul și să vadă despre ce este vorba, dacă observă că vorbiți cu oameni pe care îi cunosc.

Acest lucru este diferit de marketingul influencer, deoarece aceasta nu este o promoție plătită. În schimb, aceasta este o întâlnire a minților între două persoane cu interese similare.
Dacă locuiți în apropierea unui oraș mare sau doriți să călătoriți, poate doriți să luați în considerare să mergeți la convenții de afaceri din industria dvs. Vă puteți întâlni cu persoane care au interese similare, vă puteți dezvolta rețeaua și puteți transmite cărți cu adresa URL către site-ul dvs. web. Puteți chiar colecta e-mailuri pentru buletinul dvs. de brand în timp ce sunteți la convenție.

Citește și: 10 rețete social media pe care să le folosești pentru brandingul personal

Creați un blog personal

În mod surprinzător, blogurile personale sunt o idee ulterioară pentru unii oameni care fac site-uri web ale mărcii. Există ideea că, deoarece site-ul web este deja plin de mărturii și lucrări anterioare, nu există niciun motiv pentru a crea un blog. Blogurile sunt o modalitate excelentă de a vă arăta personalitatea și de a vă arăta creativitatea. Partea cea mai bună este că puteți scrie despre orice doriți.
Această libertate vă poate ajuta să străluciți într-un mod unic, care să atragă atenția unui potențial client sau coleg. Dacă doriți ca site-ul dvs. să crească, concentrați-vă pe crearea de conținut pentru blogul dvs. care rezonează cu publicul țintă și cariera.

Sursa foto: Unsplash