Obiceiuri de marketing învechite de care antreprenorii ar trebui să scape

Obiceiuri de marketing invechite de care antreprenorii ar trebui sa scape

Nu e la fel peste tot. În diverse țări din Europa și global există diferențe și nuanțe în ceea ce privește comunicarea. Dacă te gândești să te extinzi la nivel internațional, studiază dif rențele culturale- vei avea nevoie de un translator profesionist, pentru că instrumentele de traducere disponibile online nu sunt cele mai eficiente și calitative.  De exemplu, există variații de stil în limba germană însăși, unde aceleași cuvinte, folosite într-o topică diferită pot schimba total sensul frazei – în unele cazuri, folosirea mai multor cuvinte în engleză poate da impresia de inovație. Indiferent de stilul pe care îl folosiți trebuie să se potrivească cu stilul afacerii pe care o conduceți.

Nu poți fi timid în afaceri. Este o regulă nescrisă faptul că în SUA succesul trebuie arătat online, iar oamenii sunt foarte plini de sine când ajung în top. Europenii consideră asta ca fiind ridicol și jenant, spunând fraze de genul „e prea americanish pentru stilul meu” . În orice caz, există moduri sofisticate și eficiente în care îți poți promova serviciile fără să te lauzi. O fotografie făcută de un profesionist, o imagine flatantă, scrisul la persoana I-a, videoclipuri behind-the-scenes shareuite în online și povești despre proiectele clienților, toate sunt mici detalii care te ajută să îți arăți succesul și personalitatea fără să fii catalogat drept ridicol și îngânfat.  

  • 2
  •  
  •  
  •  
  •