Noile tehnologii modifică regulile. Tehnologii cum ar fi inteligența artificială, automatizare, analize de date de mari dimensiuni, servicii de telefonie de afaceri și altele modifică modalitățile prin care întreprinderile mari și mici interacționează cu clienții lor. Iată semnele că afacerea dvs. mică are nevoie de transformare digitală și cum puteți începe.
1. Apelați la IT doar atunci când ceva se strică
Dacă afacerea dvs. mică are departament de IT (și poate fi un mare „dacă”), cel mai probabil rolul lor obișnuit de zi cu zi este să se asigure că totul funcționează. Dacă ceva se strică, dați un telefon și așteptați ca ei să vină cu o rezolvare.
În acest tip de relație, departamentul dvs. IT se află într-un mod „reactiv”, unde așteaptă apariția unor probleme și apoi depanarea problemei. Problema este că există o prea multă așteptare implicată: Ei așteaptă să apară o problemă și dvs. așteptați o soluție.
Indiferent de afacerea în care te afli, tehnologia devine tot mai mult în centrul a ceea ce faci. Contactarea clienților, planificarea întâlnirilor, comunicarea cu echipa dvs. și întreținerea bazelor de date – toate operațiunile cheie pentru fiecare SMB – au devenit din ce în ce mai dependente de tehnologie.
Citește și: Cum îți faci conexiuni la o conferință:
Sunt și lucruri care pot fi îmbunătățite cu tehnologia potrivită. Aceasta este situația în care IT -ul, care se implică proactiv și este parte din operațiunile dvs. de afaceri, poate aduce o schimbare.
2. Folosiți o mulțime de foi de calcul
Memoria instituțională este o parte importantă a unei afaceri care se susține pe termen lung. Adesea, nu vă dați seama cât de mult vă bazați pe buna organizare a cuiva pentru a menține lucrurile fără probleme. În același timp, a face lucrurile pentru că sunt „modul în care am făcut-o întotdeauna” nu este un argument foarte bun atunci când această rutină este ineficientă sau necesită multă muncă manuală.
Foile de calcul sunt instrumente puternice pentru a urmări operațiunile de afaceri. Pentru anumite sarcini, cum ar fi analiza statistică, acestea sunt în continuare cel mai puternic instrument pentru această activitate. Dar, în ultimii 10 ani, am dezvoltat o mulțime de alte instrumente pentru a rezolva problemele care necesitau foi de calcul foarte personalizate.
Aveți o producție de conținut și o foaie de calcul publicată? Luați în considerare înlocuirea acesteia cu un instrument de gestionare a proiectului, cum ar fi Asana sau BaseCamp. Utilizați o foaie de calcul pentru a urmări contactele sau vânzătorii? Uită-te la o soluție CRM pentru a transforma aceste date în înregistrări pe care le puteți alimenta în alte procese automate.