Andrei Dunuță: „Să îți vinzi ideile într-un mod relevant a devenit o prioritate în mediul de business”

Conceptul Speakings este unic in Romania.

Ce instrumente folosiți atunci când antrenați oameni ca public speakeri?

Am construit un checklist care acoperă toate zonele importante atunci pregătești un speech, de la încadrarea în timp (http://readtime.eu/) și construirea mesajului, până la cum repeți live

De asemenea, mai folosim harta mentală, utilă pentru structurarea oricărui discurs. De cele mai multe ori, discursurile pleacă de la o poveste personală. Astfel, atingem și metodología de storytelling.

Cum s-a construit brand-ul Speakings?

Am început în urmă cu cinci ani cu primul eveniment open și, de atunci, am mers pe două direcții principale: Speakings intern, dedicat angajaților din companii, care este un instrument excelent de employee engagement, și Speakings open – HR, Sales și Corporate Cup.

Mi-am dorit de la început ca Speakings să fie un brand curajos, autentic și no bullshit, care să le transmită oamenilor mesajul că se pot exprima prin public speaking și că asta le va aduce multă bucurie, creștere personală și profesională.

Care sunt diferențiatorii Speakings?

Conceptul Speakings este unic în România. Avem evenimente dedicate pentru diverse domenii, precum HR, Sales și Corporate în general (Corporate Cup), care oferă o experiență valoroasă de la un capăt la altul – alegerea temei, dezvoltarea discursului și a firului roșu, repetițiile, feedback-ul de la ceilalți speakeri și de la mine, prezența pe scenă care te transformă și toate lecțiile pe care le iei și le integrezi după.

De multe ori, cei care participă la evenimentele noastre își reprezintă compania în urma unui discurs intern cu colegii lor, aceasta fiind prima călătorie în universul vorbitului în public. Pentru mulți, este prima ieșire în public și prima ocazie de a se expune în fața colegilor.

Un alt diferențiator sunt comunitățile Speakings: creăm oportunități constante de vorbit în public pentru speakerii noștri, pentru că orice abilitate trebuie antrenată constant. Pentru specialiștii în resurse umane, avem o comunitate dedicată – Speakings HR Community, unde oferim conținut special creat pentru provocările lor.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •