Andrei Dunuță: „Să îți vinzi ideile într-un mod relevant a devenit o prioritate în mediul de business”

Conceptul Speakings este unic in Romania.

Ce abilități dezvoltă el și cum ajută dezvoltarea oamenilor și performanțele companiilor?

Abilitatea de a fi persuasiv este în topul celor mai căutate abilități în 2020, conform studiului Linkedin Learning. Persuasiune înseamnă să știi să comunici eficient. Așadar, să reușești să îți vinzi ideile într-un mod relevant și de impact a devenit o prioritate în mediul de business, recunoscută chiar de către cea mai importantă rețea socială dedicată acestui segment. Vorbitul în public nu mai este în 2020 un soft skill ci, mai degrabă, un skill fundamental.

Apoi, proiectele interne Speakings sunt proiecte puternice de employee engagement, în care oamenii primesc un spațiu de expunere. Atunci când angajații reușesc să se arate vulnerabili în fața colegilor, se creează legături mult mai trainice, iar atașamentul față de echipă și companie crește. Este o combinație de învățare cu distracție, pentru că oamenii se susțin între ei, fac galerie și se împrietenesc, iar asta contribuie și la productivitate.

Nu în ultimul rând, public speaking-ul este un instrument excelent de descoperire a noilor lideri în organizații. Nu de puține ori s-a întamplat ca oameni care au câștigat competițiile interne Speakings să fie remarcați de către management și să fie promovați sau numiți ambasadori ai companiei, primind mai multe oportunități de a fi keynote speakeri în exterior.

Am observat că aveți mai multe evenimente dedicate oamenilor de resurse umane sub umbrela Speakings HR Community. Care este scopul lor?

Scopul Speakings HR Community este de a dezvolta HR-ul prin public speaking și de a construi o comunitate de învățare, dedicată abilităților esențiale ale actualilor și viitorilor lideri de HR. Facem asta prin evenimente dedícate, așa cum este HR, Train It! – un spațiu de practică în care specialiștii în resurse umane au ocazia de a pitch-ui joburi pentru a primi apoi feedback live de la comunitate. De asemenea, invităm constant experți în HR care expun studii de caz despre proiecte de employee engagement. Avem și o rubrică specială – 10 întrebări în 10 minute –, în care un specialist HR răspunde la același set neconvențional de întrebări. Invităm în sală studenți de la diverse universități pentru ca recruiterii să facă pitch-uri live.

Desigur, după antrenamente, urmează și Speakings HR Edition, de două ori pe an, în care oameni de HR din diverse companii urcă pe scenă și abordează teme actuale în fața unei audiențe de sute de persoane.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •