Andrei Dunuță: „Să îți vinzi ideile într-un mod relevant a devenit o prioritate în mediul de business”

Conceptul Speakings este unic in Romania.

Ce citești, care sunt autorii tăi preferați, din business?

În domeniul vânzărilor, îl admir pe Jeffrey Gitomer de ani buni și îl urmăresc îndeaproape. Apoi, sunt fan Simon Sinek și recomand cărțile sale – Start with why, Leaders eat last; The infinite game; Together is better.

Ce recomanzi, ca filme esențiale de văzut, oamenilor care vor să se dezvolte, în carieră?

Godfather, pentru tot ceea ce înseamnă influencing și personal branding în business J, Parfum de femeie, pentru perseverență și pentru un discurs bun (Al Pacino), Lupul de pe Wall-Street, pentru ceea ce înseamnă viața nevăzută a unui om de vânzări.

Ce proiecte noi are Speakings pentru 2020 sau pe ce va miza?

Ne propunem să lansăm un festival de employer branding pentru companii și studenți – Speakings Universities, în care să aducem împreună 1.000 de studenți pe care să îi recruteze companiile partenere.

Apoi, scalarea business-ului prin dezvoltarea unei echipe de traineri și extinderea în orașele mari din România. Rămâne importantă și implicarea în activități civice și a lua cuvântul în momente-cheie, precum ieșitul la vot, dar și organizarea unui Speakings pentru ONG-uri care să le ajute să dobândească abilități de fundraising.

Previziuni generale, în materie de dezvoltare personală, în următorul an?

Digitalizarea și automatizarea creează o lume nouă, o lume în care abilitățile soft vor conta tot mai mult. Oamenii vor investi tot mai mult în ele, pentru că ele ne diferențiază de roboți.

De asemenea, oamenii vor fugi de traininguri clasice și vor migra către experiențe de învățare, care oferă o poveste, care nu țin numai o zi, ci te duc într-o călătorie de lungă durată.

Alte articole scrise de către Rodica Nicolae: Roxana Epure, CEO CIEL România: “Rezultatele de excepție se obțin prin colaborare”

  •  
  •  
  •  
  •  
  •