Ce poți afla despre succes de la Malcolm Gladwell

Ce poti afla despre succes de la Malcolm Gladwell

„The Tipping Point” a intrat în cele din urmă pe lista celor mai vândute cărţi tipărite a „New York Times” și, conform lui Gladwell, „atunci a ajuns să fie o carte de succes”.
Este bine să lucrezi la produsul sau serviciul tău în mod izolat până când este suficient de bun pentru a fi lansat. Dar munca ta nu se termină acolo.
Petrece timp pentru întâlnirea cu clienți potențiali. Promovează-ţi produsul sau serviciul în locurile potrivite. Exersează-ţi răbdarea până când strategiile tale de marketing preiau controlul.

Evită să manifeșţi o posesivitate excesivă pentru produsului tău
Gladwell a fost surprins de ideile care au prins, din cartea lui “Outliers”, și anume ideea conform căreia stăpânirea unei abilităţi necesită 10.000 ore – sau zece ani – de practică deliberată.
El a spus că se găsește într-o poziție curioasă în condiţiile în care ideile și argumentele cărții sale au fost adesea interpretate diferit de alții.

Gladwell a spus,
“Odată ce ați scris ceva, nu vă mai aparține. Acesta aparține cititorilor voștri. Când cititorii voștri vă cumpără cartea, ei vă cumpără cu adevărat ideile și ideile voastre devin ale lor.”
Când cineva îţi cumpără produsul sau serviciul, este posibil să fii surprins de ceea ce utilizatorii tăi folosesc, apreciază sau nu. Poți ataca această problemă prin recrutarea de clienți beta sau clienți primari.

Un client beta îţi poate oferi feedback privat despre produsul sau serviciul tău înainte ca acesta să fie lansat. Însă un client care face recenzii își va scrie gândurile pe Amazon, Trustpilot sau pe alte platforme, după ce îţi lansezi produsul.
Poți adresa primul tip de feedback imediat și pe cel de-al doilea pe termen lung. Depinde de tine să decizi ce răspunsuri să adresezi imediat și pe care să le amâni.

Preia ce ţi se potrivește
Gladwell este un scriitor de succes în afaceri, deoarece înțelege cu ce se luptă și ce audiența sa. El este capabil să ia idei din diferite industrii și să le ambaleze într-un mod unic, care atrage publicul.
Chiar dacă nu ai ambiția de a deveni un scriitor de afaceri, poți utiliza elemente mici ale abordării lui Gladwell și poți face o mare diferență pentru produsul, serviciul sau ideile tale.

Sursa: Forbes.com

Foto: Pixabay

Citește Cercetările spun că vârsta medie a unui antreprenor de succes este de 45 de ani

  • 1
  •  
  •  
  •  
  •