Construiește un brand care să atragă milenialii și clienții din generația Z

Construieste un brand care sa atraga milenialii si clientii din generatia Z

Consumatorii gen Z și milenalii au mai multe șanse să facă o achiziție de la întreprinderile mici și să cheltuiască mai mult cu întreprinderile mici decât omologii lor Baby Boomer. Iată patru sfaturi pentru ca proprietarii de micro-afaceri să se conecteze cu acest demografic important.

Proprietarii de afaceri mici au o oportunitate interesantă de a valorifica interesul tot mai mare al milenialilor și consumatorilor de gen Z, care sunt predispuși la „cumpărături mici”. În urma unui studiu, 41 % dintre consumatorii cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani ar cheltui mai mulți bani pentru un produs sau serviciu dacă ar ști că susțin o mică afacere. De asemenea, am aflat că milenialii cheltuiesc mai mult cu întreprinderile mici, comparativ cu Baby Boomers.

Știind că această demografie este dornică să sprijine economia întreprinderilor mici, proprietarii ar trebui să înceapă să se gândească mai atent la identitatea lor de marcă. Întrebați-vă, cine va fi clientul dvs. pe măsură ce afacerea crește? Ce înseamnă asta din perspectiva brandingului și a marketingului? Pentru început, prezența digitală este o necesitate absolută: 84% dintre mileniali au declarat că întreprinderile mici ar trebui să aibă un site web, iar 80% au declarat că întreprinderile mici ar trebui să fie active pe social media. Acesta este un demografic care acordă atenție brandingului și va observa dacă materialele dvs. de marketing nu sunt coezive sau nu se simt autentice, scrie business.com

Proiectați un logo plăcut

Primul pas pentru crearea unui aspect profesional unicat este crearea unui logo. Ascultați vocea brandului. Ce vindeți?  Ce sentiment sau mesaj doriți ca oamenii să obțină din logo-ul dvs.? Un logo bun este simplu și atractiv vizual, așa că rețineți că logo-ul dvs. nu trebuie să spună totul despre afacerea dvs., dar ar trebui să fie un început bun. De asemenea, trebuie să fie suficient de flexibil pentru a putea fi exploatat în întregul marketing. Pentru HelloPride, brandul său s-a născut din dragoste și dintr-o nevoie de reprezentare, așa că logo-ul și materialele sale de marketing au fost făcute pentru a exprima asta. Rezultatul a fost un logo luminos, incluziv și prietenos pentru copii, care este potrivit pentru un boutique LGBTQ + pentru copii.

Unificat nu înseamnă uniform

HelloPride nu proiectează doar un logo și nu îl tipărește pe toate materialele sale de marketing; utilizează fiecare nouă oportunitate pentru a-și exprima brandul într-un mod nou. Un aspect unificat înseamnă a-ți crea propriul ghid de stil pentru a face ca toate materialele să se simtă coezive, de la cărți de vizită la ambalaje, dar acestea nu ar trebui să fie replici exacte. Lipiți aceeași paletă de culori generală sau complementară ca sigla dvs. Dacă introduceți elemente noi, asigurați-vă că acestea transmit aceeași senzație ca sigla dvs., astfel încât expresia mărcii dvs. rămâne intactă, iar clienții știu că totul provine din aceeași activitate.

Găsiți-vă vocea

„Aspectul și senzația” brandului dvs. nu este doar vizual; are și o voce. Pentru a vă identifica vocea mărcii, luați în considerare personalitatea dvs. și cea a mărcii dvs. și apoi înțelegeți-vă clienții – aflați cui vindeți, despre ce le pasă și cum ar dori să li se vorbească . Un ton de voce relatabil vă va face brandul să se simtă de încredere și va încuraja clienții să continue relația cu voi. După ce găsiți vocea brandului, asigurați-vă că este consecventă în toate aspectele afacerii. De exemplu, HelloPride folosește un ton pozitiv, împuternicit, dar totuși jucăuș, pentru a-și aduce marca la viață. De la confirmări ale comenzilor până la note personalizate de mulțumire, clienții săi se simt ca o familie, ceea ce rezonează bine cu baza de clienți.

Spuneți povestea unică a afacerii dvs.

Dacă vocea brandului modelează cum și ce spuneți, povestea de brand ar trebui să ofere „de ce-ul”. Un scop de marcă clar și bine articulat conectează clienții la afacerea dvs. la nivel emoțional. De exemplu, HelloPride se străduiește să creeze o lume în care toate familiile să fie împuternicite să-și celebreze dragostea și să se simtă reprezentate. Acest obiectiv de marcă la nivel superior nu oferă doar clienților ceva de cumpărat, ci le oferă ceva în care să creadă.

O poveste de brand nu trebuie să fie complexă sau intensă emoțional pentru a rezona cu publicul. Scopul unei brutării ar putea fi să facă ziua clienților săi mai dulce. Scopul unui peisagist ar fi acela de a ajuta cartierele să înflorească. Ceea ce contează este că îl spuneți într-un mod unic pentru dvs. Acest lucru devine acum o parte autentică a branding-ului dvs., unul care este crucial pentru a transmite clienților dvs. cine sunteți și pentru ce militați.

Marcarea unei afaceri care să atragă milenialii și clienții gen Z se reduce la vânzarea unui sentiment, a unei personalități, a unui vibe sau chiar a unui stil de viață. Pentru a vă conecta cu adevărat cu acești potențiali clienți, povestea mărcii dvs. trebuie să permită o conexiune mai mare pentru experiențe continue, dincolo de o singură tranzacție. Această tactică este destinată vânzării dincolo de aprezent. Prezentarea mărcii dvs. poate satisface nevoi dincolo de vânzarea imediată. Când ați obținut o marcare potrivită, puteți stabili o relație cu clientul dvs. care să dureze în viitor.

Este mai important ca niciodată pentru întreprinderile mici să-și construiască un brand care se remarcă pentru consumatorii tineri. Aceste generații sunt deschise să dea o șansă la micile afaceri. Brandul trebuie să comunice rapid și eficient cine sunteți și de ce clienții ar trebui să afle mai multe despre el. Proprietarii de afaceri mici trebuie să facă o prioritate din asta pentru a achiziționa noi clienți și a ajunge la următorul nivel de creștere.

Sursa foto: Unsplash