Este important pentru orice afacere să aleagă oamenii potriviți pentru a se alătura echipei lor. Cine lucrează pentru compania dvs. va determina eficiența sarcinilor finalizate și cât de repede afacerea dvs. își atinge obiectivele.
Pentru echipele la distanță, în special, angajarea candidaților potriviți este crucială. Nu aveți luxul de a vorbi față în față pentru a rezolva problemele, a aborda serviciul pentru clienți și a aduce idei noi la masă. Cu toate acestea, asta nu înseamnă că că nu pot să se rezolve probleme și să se lucreze în echipă. Înseamnă doar că trebuie să vă perfecționați strategia pentru a atrage angajați de înaltă calitate.
Conform unui studiu recent, 70% dintre profesioniști lucrează de la distanță cel puțin o zi pe săptămână, iar acest număr este în creștere. Pentru întreprinderile care doresc să angajeze, există un grup mai larg de candidați cu experiențe și perspective unice din care să aleagă. Pe de altă parte, se poate dovedi mai dificil să angajezi o candidatul potrivit, deoarece nu se pot întâlni cu ei în persoană, scrie business.com
Stabiliți elementele de bază pentru ceea ce căutați
Înainte de a vă pune oferta de job online sau de a răspândi vestea că angajați, trebuie să aveți o listă solidă de calități și cerințe pe care le căutați la următorul dvs. angajat. Aceasta înseamnă să folosiți specificul și să descompuneți ceea ce compania dvs. are nevoie pentru a-și atinge obiectivele și a-și îndeplini termenele.
Angajarea unei echipe la distanță este cu mult diferită de angajarea pentru o companie locală. Dacă este ceva, procesul de angajare pentru angajații la distanță se dovedește și mai riguros și amănunțit. Acest lucru necesită să analizați nevoile afacerii și să decideți dacă potențial angajat dvs. are ce trebuie să funcționeze de la distanță.
Spuneți potențialilor candidați la ce să se aștepte
La fel cum candidații ar trebui să-ți spună la ce să se aștepte compania de la ei, la fel trebuie să faceți și dvs. Dacă nu aveți clar cerințele postului și așteptările noilor angajări, veți ajunge să angajați un candidat greșit.
Nu există loc pentru descrieri vagi sau sarcini de serviciu neclare atunci când vine vorba de lista dvs. de taskuri. Afișați direct ceea ce este compania dvs. caută, numărul de ore pe care angajații trebuie să-l îndeplinească, sarcinile pe care trebuie să le îndeplinească, astfel încât să găsiți cea mai bună persoană posibilă pentru acest loc de muncă.
Căutați în diferite locuri
Nicio companie nu ar trebui să se limiteze când vine vorba despre angajarea de noi angajați, dar acest lucru este valabil mai ales pentru întreprinderile care caută angajați la distanță. Deoarece puteți angaja oameni din întreaga lume care provin din toate mediile, puteți utiliza ocazia de a aduce idei noi și din diferite perspective pe care le-ați pierde altfel.
Profitați de faptul că puteți căuta destul de mult oriunde noi angați și creșteți potențialul afacerii dvs. Majoritatea companiilor își încep căutarea de angajați întrebându-i pe angajații lor actuali dacă recomandă pe cineva, deoarece au deja încredere în forța de muncă existentă. Acesta este un loc solid pentru a începe; cu toate acestea, nu te lăsa prea prins de asta, dacă simți că poți găsi o potrivire mai bună în afara referințelor.
Rafinați procesul de interviu
După ce alegeți câteva aplicații care ies în evidență, este timpul să începeți procesul formal de interviuri. Acesta este locul în care îți cunoști solicitanții de la mai mult decât doar prin CV-ul și scrisoarea de intenție și puteți determina dacă ar fi sau nu potriviți pentru cultura, misiunea și valorile companiei dvs.
Fiecare companie ar trebui să aibă un proces de interviu rafinat pe care îl folosesc pentru a restrânge perspectivele și a determina cel mai bun candidat.