De ce ai mai mult de câștigat decât de pierdut prin împărtăşirea ideii tale cu alții

De ce ai mai mult de castigat decat de pierdut prin impartasirea ideii tale cu altii

Pregătirea pentru lansare

Pe lângă avantajele obținerii de feedback și construirea unei comunități, prin împărtășirea ideii cu alții, te pregăteşti și pentru întrebările pe care le vei primi mai târziu de la investitori, jurnaliști și parteneri.

„Nu este o piață foarte saturată?”, „Nu sunt şi alte companii care au făcut sute de milioane facând acelaşi lucru ca şi tine?”, „Cum vei câştiga vreodată suficienți utilizatori pentru a construi o afacere durabilă?”.

Când vorbești cu oamenii despre ideea ta, poți să te antrenezi să preiei nelămuririle și să răspunzi la cele mai dificile întrebări. Îmbrățișează aceste întrebări și folosește-le pentru a deveni un antreprenor mai bun.

Dar … Cum rămâne cu a fi primul?

Și, pentru a adresa motivului pentru care oamenii își păstrează ideile un secret: „Dacă vorbesc despre asta, nu risc ca cineva să-mi fure ideea și să o lanseze pe piaţă înaintea mea? Nu este crucial să fiu primul la piață? ”

Ei bine, pentru a rezuma răspunsul la aceste întrebări într-un singur cuvânt: Nu.

Nu este esențial să fii primul pe piaţă. Apple nu a fost prima companie. Facebook nu a fost prima şi nici Google. Nu contează să fii primul. Execuţia contează. Lasă pe altcineva să încerce și tu execută şi mai bine.

Să spunem așa. La fel cum faci cu orice decizie importantă în viață, trebuie să cântăreşti argumentele pro și contra de a-ţi împărtăși ideea. Contra? Cineva în care ai încredere ar putea să acționeze și să îţi fure ideea, ceea ce ar însemna că trebuie să lucrezi mai mult pentru a-ţi face produsul mult mai bun. Sună ca o victorie pentru tine, în final.

Argumentele Pro? Feedback-ul, comunitatea și pregătirea pentru parcursul viitor al unei afaceri de succes. Asta e o victorie.

Sursa: Inc.com

Foto: Pixabay

Citește și 8 cele mai bune industrii pentru a începe o afacere