Papioanele, luate tot mai în serios, în România

Încărcat laPapioanele, luate tot mai în serios, în România

Modalitățile de promovare pentru afacerile cu papioane

Facebook, parteneriate, mass-media sunt principalele mijloace de promovare pentru cei care dețin mici afaceri cu papioane.

Pentru Mon Papion „social media este principalul canal de comunicare și promovare, însă apelăm și la alte canale precum print-ul (articole), Google AdWords, dar și parteneriate cu diferite evenimente”, la fel cum și Șerban mizează pe Facebook și pe participarea la evenimente.

Shooka Design a avut anul acesta un mod inedit de promovare. A ales să realizeze un parteneriat pentru Turul Culinar al Bucureștiului.

„Shooka furnizează papioanele purtate de membrii Turului Culinar, la evenimente culinare și vizitele la restaurante. În funcție de tema locației sau a evenimentului, încercăm să personalizăm fiecare papion. Ca urmare, Turul Culinar ne susține cu o promovare amplă online către cititori, dar și către partenerii lor”, a explicat Ghazaleh.

În același timp, pentru Shooka promovare se face „mai mult online prin pagină de Facebook sau blog”.

„De la începutul anului 2013 am început să colaborez cu diferite restaurante, cluburi, centre Spa, vinoteci, hoteluri din București unde sunt parteneră la evenimentele lor și am posibilitatea să mă promovez. Tot prin parteneriate, promovez produsele și prin reportaje/emisiuni televizate, reviste, ziare, etc.”, ne-a mai spus Ghazaleh.

Exclusiv papioane sau diversificarea de produse?

Pentru Mon Papion, principalul produs este papionul, însă la cerere fac și batiste. Probabil că în viitor vor lansa și alte produse. Șerban preferă să realizeze doar papioane:  „Lumea deja a început să-mi asocieze numele cu papioanele, lucru care mă bucură. Așa că, am decis să-mi concentrez atenția doar pe papioane. Prefer să fac un singur lucru, dar de calitate, decât să încep mai multe și să iasă prost”.

Ghazaleh Emami realizează și accesorii și bijuterii pe comandă personalizată: „Clienții deja îmi cunosc munca și apelează la mine dacă doresc un colier, o pereche de cercei sau orice alt accesoriu personalizat”.

Pot aduce papioaneleo pată de culoare în rândul celor care lucrează în afaceri?

Ghazaleh consideră că „papioanele în zilele noastre și mai ales în România sunt considerate un accesoriu non-conformist sau poate mult prea elegant, dar ele pot fi personalizate pentru a reflecta imaginea unei companii prin formă, culoare sau textură. Ele, de asemenea, pot caracteriza personalitatea unui om de afaceri care dorește să se exprime și care dorește să își exprime personalitatea printr-un stil unic. În opinia mea, papioanele încă au un mare potențial de dezvoltare și posibilitățile sunt infinite”.

„Luând în considerare că papioanele au fost un «must-have»  în tendințele ultimelor sezoane, oamenii s-au mai relaxat în privință purtării lor. Evident, un bărbat care va veni cu papion și costum la o întâlnire de business nu va trece neobservat, ba mai mult, cu siguranță va capta privirile persoanelor din  preajmă, însă în continuare proporțiile sunt înclinate în favoarea cravatelor”, ne-a spus Diana.

Planuri de viitor…

Trecerea de la hobby la un business adevărat, concentrat pe B2B sau pe crearea unor papioane cât mai originale care să ajungă să fie purtate de cât mai mulți oameni. Pe scurt, planurile de viitor ale creatorilor de papioane sunt foarte serioase.

(Foto: Facebook Papion)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •