Radu Stănescu: Deschiderea și comunicarea cu clienții, cel mai mare atu în lansarea de noi produse

Radu Stănescu: Deschiderea și comunicarea cu clienții, cel mai mare atu în lansarea de noi produse

Este 1tedjob la fel de eficient pentru o companie cu 10 angajați ca pentru o multinațională, de exemplu? 

Da, este la fel de eficient. Pentru ambele tipuri de companii oferim posibilitatea de testare a angajaților și posibilitatea de a viziona candidații la interviurile video.

Provocarea în cazul companiilor multinaționale, vine de la faptul că multe dintre ele au tot felul de sisteme interne pe care le folosesc, sau există constrângeri pe baza unor reguli interne, ceea ce poate îngreuna procesul de colaborare.

Practic platforma 1tedjob permite unei companii să recruteze și la distanță cu ușurință. Cât de frecvent este procesul relocării la nivel intern în România? Se practică recrutarea în orașele de provincie? 

Da, platforma permite recrutarea la distanță. Eu spun că acest aspect este unul dintre diferențiatori. Testezi candidatul, apoi îi vezi interviul video și la final decizi dacă te vezi cu el și la interviul face-to-face. Și da, românii au început să devină din ce în ce mai flexibili, atunci când vine vorba de relocare.

Să vorbim puțin și despre candidați. Care sunt beneficiile pe care le aduce 1tedjob celui aflat în căutarea jobului de vis?

Cel mai important beneficiu este legat de faptul că un candidat cu potențial sau care are abilitățile necesare pentru a ocupa un post, poate ieși rapid la suprafață, prin completarea testelor și, de asemenea, prin utilizarea interviului video. Aici el are timp să se pregătească și să arate tot ce are mai bun.

Care sunt planurile de viitor în ceea ce privește dezvoltarea platformei?

În primul rând, avem nevoie de timp să bătătorim terenul în România, să vizităm cât mai mulți clienți, să-i atragem și în același timp să atragem cat mai mulți candidați. Piața este bombardată de tot felul de platforme, de firme de recrutare, ceea ce creează o stare de confuzie sau de frustrare la apariția unor jucători noi, deoarece oamenii au din ce în ce mai puțin timp să înțeleagă diferențele, motiv pentru care comunicarea este critică în a conștientiza, atât companiile, cât și candidați, valoarea adăugată a platformei 1tedjob.com.

În al doilea rând, planificam în luna mai lansarea în Bulgaria. Apoi va trece o perioadă până la lansarea în Europa, deoarece este nevoie să avem rezultate, înainte de a face acest pas.

Pe final ne-am dori să dați câteva sfaturi tinerilor antreprenori. La ce să fie ei atenți când pornesc pe acest drum?

În primul rând, să aibă bani pentru a acoperi costurile de investiție și mai ales costurile cu capitalul circulant. Apoi, să fie pregătiți ca cei din jurul lor să nu creadă în ideile lor, să primească feedback negativ de la ei și să fie deschiși la orice sfat. Să aibă răbdare, deoarece rezultatele nu vin imediat, chiar mai târziu decât planifici în business plan și atunci când acestea întârzie, este foarte important să nu intre în panică, să aibă puterea de a se adapta, să vină cu noi tactici (însă direcția majoră să rămână aceeași) și să fie deschiși la colaborarea cu profesioniști (cu alte cuvinte să-și aleagă parteneri cu experiență).  Eu folosesc o expresie “pay with nuts, get monkeys”, deci evită să lucrezi cu oameni care nu au habar.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •