Reputaţia Noblesse, o construcţie bazată pe valori

Reputaţia Noblesse, o construcţie bazată pe valori

Denumirea „Galeriile Noblesse” apucase deja să-şi creeze o reputaţie, o faimă. De ce aţi renunţat la ea?

Şi noi avem nostalgia acestui nume… Dar modificarea aceasta face parte din planul nostru extrem de ambiţios, din strategia nouă de piaţă: după evoluţia atât de frumoasă a activităţii în plan local, vizăm să devenim un brand internaţional, unde avem deja primele contracte şi realizări. De aceea, am schimbat numele românesc (galerie) cu Interiors. De altfel, noul nostru showroom din cadrul Palatului Noblesse a devenit o referinţă pentru ţara noastră şi este considerat cel mai frumos din Europa de Sud-Est.

De către cine?

De către producătorii şi agenţii comerciali din toată lumea care ne-au trecut pragul şi care cunosc toate showroom-urile, ca pe propriile buzunare, aşa încât pot face comparaţii. Vă daţi seama că suntem foarte mândri că am reuşit să demonstrăm câtă energie, talent, pasiune şi competenţe există şi la noi, în România.

4Când vorbiţi despre competenţe, vă referiţi la cele pe care le-aţi adunat în echipa dvs.?

Mă refer la implicarea mea şi a soţului meu, la knowhow-ul pe care l-am dobândit, dar şi la oamenii pe care îi selecţionăm pe baza unor standarde clare: talent, hărnicie şi dedicare.

Rezumând, care sunt liniile actuale de business?

Noblesse Interiors – un brand complex, reprezentând peste 300 de producători internaţionali în România – are un portofoliu extrem de mare, atent selecţionat, în ultimii zece ani. Un brand care, deşi şi-a început activitatea pe zona de rezidenţial, la ora actuală, are clienţi şi din zona hotelieră, de restaurante sau spaţii comerciale. Din septembrie, Noblesse Interiors are şi o nouă platformă online. Vorbim şi despre o nouă strategie de promovare, internă şi externă, a acestui showroom care propune clienţilor un tip nou de experienţă în lumea design-ului.

Trebuie precizat pentru cititorii noştri că interviul are loc chiar la Palatul Noblesse, restaurat şi deschis după o investiţie de un milion şi jumătate de euro. El însuşi este parte din grup şi are un rol multifuncţional… Ce ne puteţi spune despre acesta?

Palatul este şi showroom, şi centru de evenimente, şi sediu de firmă, şi gazda Noblesse Academy… Un concept complex de business. Centrul de Arte şi evenimente le oferă clienţilor şansa de a  folosi un spaţiu deosebit pentru momentele lor semnificative: aniversări corporate (întâlniri de board, petreceri de sfârşit de an etc.), lansări de produse de lux (colecţii de pantofi, parfumuri, ceasuri etc.) care vor să se asocieze cu o locaţie mai specială, dar şi şedinţe foto pentru mirese. Practic, businessul de evenimente valorifică întregul potenţial al acestei clădiri în care am investit enorm.

Tot aici, la demisol, se desfăşoară şi activitatea Studio-ului Insign, care s-a născut în 2010, în perioada de criză, când am avut de luat o decizie foarte severă: mergem pe segmentul mediu-low sau dezvoltăm produsele şi serviciile de calitate? Cum calitatea este ceea ce ne reprezintă,am  ales bineinteles  această din urmă strategie, care se concretizează prin activitatea studio-ului: o echipă de arhitecţi, designeri, specialişti care fac proiectare in  design interior pentru proiecte rezidentiale , hoteluri , restaurante sau offcie-uri , la cel mai înalt nivel. Cu proiectele noastre, am participat deja la concursuri internaţionale şi ne-am clasat pe primele cinci-şase locuri.