Reputaţia Noblesse, o construcţie bazată pe valori

Reputaţia Noblesse, o construcţie bazată pe valori

Ce se întâmplă în cadrul Asociaţiei Culturale?

Ea a fost înfiinţată anul trecut şi îşi asumă rolul de vector în marketingul cultural, pentru toate brandurile. Organizăm aici, la palat, vernisaje pentru tinerii artişti, expoziţii ale unor artişti consacraţi, concerte sau susţinem alte proiecte, precum „Bucureşti – capitală europeană”.

Cel mai nou membru al grupului este Noblesse Academy, în cadrul căruia iniţiem cursuri de dezvoltare personală şi profesională. Ne-am gândit la cursuri pentru copii (design, arte etc.), dar şi pentru adulţi (design interior, blogging, teatru, marketing cultural etc.). Ele vor fi structurate pe niveluri (de iniţiere şi pentru avansaţi). Pentru designeri, pregătim traininguri susţinute in parteneriat cu producătorii noştri din afară si designeri internationali , cursuri dedicate  profesioniştilor  în domeniu. Pentru cursuri, am început deja promovarea, ele sunt planificate pentru această lună şi pentru noiembrie.

Deci şi academia va fi un centru de profit?

Da, deocamdată. În perspectivă, vrem să accesăm nişte fonduri europene, iar atunci, se vor putea schimba nişte lucruri.

Înţeleg că toţi banii investiţi până acum au fost fonduri proprii?

Banii noştri şi banii băncilor, împrumuturi bancare…

Există în România o piaţă, un public pentru design de lux?

Nu este un public numeros, dar este în creştere. Asta e vestea bună! A trecut frisonul cu criza, iar oamenii sunt aspiraţionali. Românii, în special de la o anumită vârstă încolo, îşi doresc un stil de viaţă îmbogăţit, mai aparte, mai personalizat, călătoresc foarte mult, văd şi le plac lucruri pe care, apoi, şi le doresc şi pentru ei. Află, învaţă, îşi iau modele, se educă. De aceea, unul dintre lucrurile foarte importante pe care ni le-am asumat este acela de a ne instrui clientul, cu răbdare şi pasiune.

Sunt, într-adevăr, businessuri care presupun crearea publicului consumator…

Publicul există, dar trebuie să-i relevi nevoia ascunsă şi să-i dai soluţii pentru ea. Deocamdată, clienţii noştri vin prin recomandări. Nu suntem un brand de masă. Dar avem o strategie de marketing extrem de activă.