Reputaţia Noblesse, o construcţie bazată pe valori

Reputaţia Noblesse, o construcţie bazată pe valori

Aveţi şi o echipă de vânzări?

La noi, este vorba despre o vânzare pasivă, nu cu oameni care bat din uşă în uşă, ci prin designerii care sunt şi consultanţi, prin networking etc.

Chiar şi aşa, sunt destule linii de acţiune în afacerea dvs.? Cum le gestionaţi?

Sunt multe, dar sunt strâns legate între ele, aşa încât fiecare zi presupune să trecem, şi eu şi soţul meu, pe la fiecare în parte, să vedem în ce stadiu se află fiecare proiect, ce probleme sunt, unde mai trebuie impins, tras. La Bacău, nu ne mai ducem prea des, pentru că showroom-ul de acolo are o echipă veche, din 2007, care ştie ce are de făcut.

Apropo de Bacău, cum merg lucrurile la showroom-ul de acolo, are vânzare?

Bacăul reprezintă punctul nostru de lucru pentru zona de nord a ţării. Chiar dacă oamenii se întâlnesc, spre exemplu, cu produsele noastre la Bucureşti, este mai uşor să onorăm comenzile de acolo, pentru oraşele din nordul ţării.

Altfel, dacă revenim la activităţile din Bucureşti, îmi place diversitatea provocărilor fiecărui domeniu, m-aş plictisi dacă nu ar fi aşa. Dar, cum v-am spus, toate activităţile noastre se leagă. Vrea un client să vadă un produs, vine la showroom-ul de la palat. Îl vede, îi vine ideea să facă un eveniment aici. Marketingul cultural propune un proiect care presupune o anume punere în scenă, intervin designerii şi tot aşa… Până la urmă, vorbim despre acelaşi client: aspiraţional, cu venituri peste medie.

E genul corporatist?

E mai degrabă antreprenor şi apoi, top management din multinaţionale, care ia decizii pentru compania respectivă, pentru amenajări de birouri sau pentru propria casa . Dar clientul nostru principal este antreprenorul român, cu experienţă, care a muncit, a pornit de jos, iar acum a ajuns la un nivel financiar unde îşi doreşte şi are nevoie să fie consiliat cum să-şi facă viaţa mai frumoasă, la birou şi acasă. În general, cu ei am avut un proiect iniţial pe casă, iar când şi-au amenajat sediul de firma sau un hotel  , au revenit la noi. De aceea, peste jumătate din cifra noastră de afaceri o reprezintă clienţi care revin.

Care dintre liniile de business aduce cel mai mare profit?

Noblesse Interiors, evident, apoi Studio Insign. Vin din urmă evenimentele şi, deocamdată, susţinem partea culturală şi academia.

Pe care cred că le veţi mai susţine multă vreme… Revenind la câtă treabă este de făcut, mereu: cum v-aţi împărţit rolurile, dvs. şi soţul dvs., cei doi parteneri din business?

5Eu am fost tot timpul cea mai vizionară, mai creativă, cea cu ideile, cea care a visat mai mult si dezvolta strategia companiei, iar soţul meu este cel care aduce clientii . El se ocupă mai ales de zona comercială, de aspectele tehnice la clienti  si de relaţiile cu furnizorii. Tot mie îmi revine şi partea financiară, fiind la bază economistă , dar ma implic activ si in proiectele de design interior .Din 2004 ma specializez in design interior , sunt la curent cu ultimele tendinte si fac selectia atenta de colectii .